אליהו לא התאמן עם הנבחרת, דוסון: "אנחנו קבוצה מגוונת"

ליאור אליהו
ליאור אליהו | צילום: דני מרון

הנבחרת ערכה אימון נוסף ללא הפורוורד החולה וטימור שסובל עדיין מנקע בקרסול. אדלשטיין: "אנחנו לא מתעסקים במי פייבוריט". דוסון: "אין ספק שהקהל זה פלוס ענק בשבילנו וכולם מתרגשים לקראת זה"

(גודל טקסט)

רק יומיים נותרו לפתיחת היורובאסקט והערב (שלישי) ערכה נבחרת ישראל אימון נוסף לקראת אליפות אירופה המתקרבת. מי שלא השתתפו באימון היו בר טימור, שסובל עדיין מהנקע הקל בקרסולו, וליאור אליהו שחולה עם חום גבוה. עם זאת, צפויים השניים לשחק בקמפיין ויעמדו לרשותו של אדלשטיין כבר במחזור הפתיחה מול איטליה ביום חמישי.

מוקדם יותר היום נכנסה הנבחרת למלון "הילטון" בתל אביב, שם תשהה במהלך האליפות יחד עם הנבחרות הזרות. הנבחרת תחל מעכשיו להתאמן בהיכל מנורה מבטחים או בהיכל קבוצת שלמה שמיועד כמתקן אימונים במשך האליפות. היום הודיעה הקבוצה גם על הסגל הסופי לאחר שחרורו של עמית שמחון.


"אנחנו משחקים נגד נבחרת מאוד קשוחה עם מאמן מצויין", התייחס אדלשטיין ליריבה לאחר האימון, "אנחנו מאוד מכבדים אותם אבלו לא מתעסקים במי פייבוריט, אלא בהכנות שלנו. אני יודע שתהיה התרגשות. אנחנו, הדור הזה של השחקנים והמאמנים, התברכנו להיות פה". המאמן התייחס גם להיעדרות של אליהו וטימור: "אליהו חולה עם חום גבוה ובר היה פצוע בקרסול, אבל אני מעריך ששניהם יהיו בסדר".


"התברכנו להיות פה" (דני מרון)

שון דוסון: "אנחנו באים להילחם ולנסות לנצח כל משחק כמו בהכנה ולא משנה מי הפייבוריט. אין ספק שהקהל זה פלוס ענק בשבילנו וכולם מתרגשים לקראת זה. יש לנו הרבה כלים וקבוצה מגוונות שיכולה להתקיף ולהגן בהרבה דרכים. אין ספק שלאיטליה יש יותר ניסיון, אבל הכול זה על הנייר. הוכחנו בעבר שאנחנו קבוצה טובה ואני מקווה שנוכיח זאת שוב. צברתי ניסיון מהקמפיין הקודם ואני מקווה ליישם את זה ולעזור לנבחרת לנצח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי