"תצוגה של כוכב מול כוכבי NBA": ארה"ב בטירוף מדונצ'יץ'

לוקה דונצ'יץ'
לוקה דונצ'יץ' | צילום: פיב"א

בליגה הטובה בעולם התפעלו מהיכולת הנפלאה של הילד בן ה-18 ב-72:92 הענק של סלובניה על ספרד בחצי גמר היורובאסקט. דונצ'יץ': "אנחנו רחוקים משחק אחד מהגשמת החלום – מדליית הזהב, זה משחק על החיים שלנו"

(גודל טקסט)

סלובניה הדהימה אמש (חמישי) את כל אירופה כשדרסה 72:92 את סוללת הכוכבים של נבחרת ספרד בדרך לגמר ראשון בתולדותיה באליפות אירופה.

את כל הכותרות ריכז כמובן הכוכב בן ה-18 של הסלובנים, לוקה דונצ'יץ'. השחקן הצעיר עשה מה שהוא רוצה בשני צדי המגרש והשאיר את הספרדים המומים. 11 נקודות, 12 ריבאונדים, 8 אסיסטים ו-23 נק' מדד היו לילד הפלא.

אנשי המקצוע בארצות הברית שמו כבר מזמן לב ליהלום מריאל מדריד והפרשנים בליגה הטובה בעולם בטוחים שהוא ייבחר ראשון בדראפט 2018. "תצוגה של כוכב מול כוכבי ה-NBA של ספרד", נכתב ב-FOX. "דונצ'יץ' הראה שוב למה הוא המועמד המועדף להיבחר ראשון בדראפט". "הוא הוכיח שהוא מתאים לשחק באותו מגרש עם כוכבי NBA מנוסים", נכתב ב-SBNATION.

הכוכב הצעיר אמר בסיום: "לקלוע כל כך הרבה נקודות מול ספרד זה משהו היסטורי. שיחקנו עם הרבה אנרגיה ועצרנו את ספרד גם בהגנה. אנחנו קבוצה של קלעים וזה הסוד שלנו. אנחנו חולמים על הזהב ואנחנו רחוקים משחק אחד בלבד מהגשמת החלום. נלחם עד הסוף, זה משחק על החיים שלנו".

שחקני סלובניה חוגגים. רחוקים משחק אחד מהזהב (פיב
שחקני סלובניה חוגגים. רחוקים משחק אחד מהזהב (פיב"א, האתר הרשמי)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי