הכנה ומותחן: נבחרת העתודה גברה על קרואטיה 87:89

נבחרת העתודה
דני אבדיה | איגוד הכדורסל

שחקניו של אריאל בית הלחמי פתחו בניצחון את טורניר ההכנה לאליפות אירופה שתיערך בשבוע הבא בישראל. עידן אלבר בלט במשחק המרתק והצמוד עם 18 נקודות. בשבת המשחק השני בטורניר, מול ליטא

(גודל טקסט)

אליפות אירופה לנבחרות עתודה עד גיל 20, תחל בשבוע הבא בישראל, והנבחרת של אריאל בית הלחמי נמצאת בשיאן של ההכנות לקראת האליפות. בצהריים (שישי) פגשה הנבחרת הישראלית את נבחרת קרואטיה החזקה למשחק אימון בתל אביב וגברה עליה 87:89 בתום משחק צמוד ומרתק.

זה היה שחזור למשחק הגמר באליפות ב-2018, בו ניצחה ישראל וזכתה בתואר היוקרתי, לראשונה בתולדותיה. הרבע הראשון היה צמוד והוא הסתיים ב-17:17. הנבחרת הישראלית נטלה את היוזמה והוליכה בהפסקה 37:40. היתרון נשמר גם ברבע השלישי ובסיומו הורה לוח התוצאות על 61:64 לישראל. בסיום, 87:89 לישראל בתום קרב מרתק.

עידן אלבר ואופק מלכה היו המוציאים לפועל העיקריים בישראל במשך שלושה רבעים עד שיאיר קרביץ, ים מדר ודני אבדיה לקחו פיקוד ברבע האחרון. ישראל חסרה ארבעה שחקנים מרכזיים: עמית זיס, יותם חנוכי, נועם אביבי ועידו שבת הפצועים. מחר (שבת, 21:00), תשחק ישראל מול נבחרת ליטא במשחק השני בטורניר ההכנה לקראת אליפות אירופה, וביום ראשון היא תפגוש את ספרד.

קלעו לישראל: עידן אלבר 18, יאיר קרביץ 13, ים מדר 13, דני אבדיה 12 (8 ריב'), אופק מלכה 12, רז אדם 6, תומר לוינסון 5, בניה סרור 3, אורי חי 3, תומר פורת 3 (10 ריב').

נבחרת העתודה מחממת מנועים לקראת אליפות אירופה. (איגוד הכדורסל)
נבחרת העתודה מחממת מנועים לקראת אליפות אירופה. (איגוד הכדורסל)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי