אבדיה: "לומדים מהטעויות", מדר: "צריכים לשחק יותר קבוצתי"

ים מדר
אבדיה | אבדיה

אחרי ההפסד לסרביה במשחק פתיחת אליפות אירופה, נבחרת העתודה כבר חושבת על המשחק הערב (20:30) נגד איטליה: "יכולים לעשות דברים טובים", הוסיף שחקן מכבי תל אביב. המאמן בית הלחמי: "היום נופיע יותר טוב"

(גודל טקסט)

אחרי שנבחרת העתודה של ישראל פתחה אתמול (שבת) את אליפות אירופה עד גיל 20 שנערכת בארץ בהפסד 92:81 לסרביה, מיהרו השחקנים אל חדרי ההלבשה כשהם חולפים על פני אנשי התקשורת.

מי שעצר ראשון היה שחקן מכבי ת"א, דני אבדיה, שהבעת הפנים שלו לא הסתירה את האכזבה. "היה לנו משחק טוב עם רגעים טובים בהם לקחנו את ההובלה. היינו צריכים יותר ריכוז בהגנה והיום זה לא קרה. הנבחרת הזאת יכולה לעשות דברים טובים. הפעם נצטרך להוריד את הראש וללמוד מהטעויות שלנו לקראת המשחק הבא (הערב, 20:30 נגד איטליה). אנחנו לומדים מהטעויות שלנו".

שחקן הפועל ת"א, ים מדר, שהצטיין עם 24 נקודות, אמר: "לא עשינו את העבודה כמו שצריך. ספגנו 92 נקודות וזה לא משהו שאנחנו מכוונים עליו. אנחנו צריכים לשמור יותר בהגנה, להכריח את הקבוצות לשים כדור על הרצפה ולא עשינו את זה. לא לקחנו זריקות טובות בחצי הראשון. יותר מדי פעולות אישיות מוקדם מדי. הגארדים לא סגרו על הריבאונדים כמו שצריך. צריכים לשחק היום יותר קבוצתי".

מדר סירב להתייחס להשיגו האישי: "זה לא מעניין. כל עוד לא היה ניצחון, זה לא רלוונטי. לא משנה היום אם אני אביא ניצחון או מישהו אחר, העיקר הוא לאסוף כמה שיותר ניצחונות כדי להגיע לשלב הבא ולקבל את היריבה שאנחנו רוצים. התרגשתי לראות אולם מלא. אני מודה לאוהדים שהגיעו ותמכו בנו. נשתדל לנצח בשבילם היום".


"העיקר לאסוף כמה שיותר ניצחונות". מדר (דני מרון)

דווקא מאמן הנבחרת אריאל בית הלחמי, שמתחיל להתרגל לכך שהדרייב אין יהפוך בקרוב לביתו, לא נראה כלל תחת לחץ בשל ההפסד. "היה משחק לא טוב שלנו ולא צריך להסיר את האחריות. הסרבים שיחקו יותר מאורגן מאיתנו וקלעו סלים גדולים. ראו את ההתרגשות אצל השחקנים שלנו. זה בסך הכל משחק ראשון".

בית הלחמי התייחס גם לריבאונדים שלא הגיעו: "היו הרבה ארוכים כאלה שלא לקחנו. זה חלק מהבעיות שלנו. הסרבים שיחקו נכון ולקחו את המשחק לכיוון שלהם. הם קלעו שלשות גם. התוכנית הייתה לנצח וזה לא קרה. היו הרבה החטאות של עונשין, לייאפים וזריקות שאנחנו קולעים בדרך כלל. היום נופיע הרבה יותר טוב".

בית הלחמי ביקש להודות לקהל שמילא את האולם ודחף את הנבחרת לאורך כל המשחק כשאמר: "היה אולם מלא ואני מקווה שהקהל יגיע גם היום. רצינו, נלחמנו, נתנו הכל וזה לא הצליח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי