הדור הבא של הכדורסל הישראלי הוכיח שמקומו על הפרקט

שחקני נבחרת ישראל
שחקני נבחרת ישראל | דני מרון

נבחרת העתודה זכתה שנה שנייה ברצף באליפות אירופה וייצגה את המדינה בצורה מדהימה, אבל לא פחות חשוב מכך - החבורה של בית הלחמי בהובלת אבדיה ומדר הוכיחה שיש עוגן שצריך להשתמש בו. מיקי ברקוביץ' מתרגש מההישג

(גודל טקסט)

נבחרת העתודה זכתה באליפות אירופה, ולי אין לי מילים אלא רק להגיד לחבורה המופלאה הזו כל הכבוד. עשיתם משהו ענק. ריגשתם אותי, ולא רק אותי. העמדתם מדינה שלמה על הרגליים, כולם התרגשו וכולם הזילו דמעה. נבחרת העתודה, עשית אתמול דבר ענק!

הקבוצה של אריאל בית הלחמי היא חבורה של ווינרים. הם ייצגו את המדינה בצורה הכי מדהימה שיכולנו לצפות. לאורך כל הטורניר הם הוכיחו אופי ובגרות. הנבחרת לא נשברה בפיגור, ואני מוריד בפניכם את הכובע. אני מודה: נהניתי מכם והייתי גאה בכם.

דני אבדיה וים מדר, ולא רק הם – הם העוגן של הכדורסל הישראלי שעליו יכולה נבחרת ישראל להישען בשנים הקרובות. מדר ואבדיה לא לבד. בית הלחמי הצליח להעמיד קבוצה של ממש, שחקנים שישחקו אחד למען השני. לא ראיתי אנוכיות בנבחרת הזו, אלא אחד בשביל כולם וכולם בשביל אחד. והאחד הזה הוא ללא ספק אבדיה, ותואר ה-MVP של הטורניר הגיע לו ללא צל של ספק.


הוכיחו שיש לנו כדורסל כחול-לבן. נבחרת העתודה (דני מרון)

הנבחרת הוכיחה שיש לנו כדורסל כחול-לבן, ואין לנו מה להתבייש בו אלא רק להתגאות בו בענק. נבחרת ישראל אלופת אירופה בפעם השנייה ברציפות – אין דבר יותר מרגש מלומר את זה, ובטח מפי אחד שעבר בכדורסל הישראלי כמעט הכל.

ההישג של העתודה הוכיח שיש עתיד לכדורסל הישראלי. חייבים לתת להם דקות משחק, ולא בגלל העיניים היפות שלהם, אלא בגלל שהם שחקני כדורסל מעולים. הם הוכיחו שמקומם על המגרש ולכן אני מקווה שכולם ידאגו לכך. זה צו השעה!


אבדיה ומדר. זה הזמן שלהם לככב (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי