מסיבת סיוט: מכבי ת"א נפרדה מהיורוליג עם תבוסה 81:61 לפאו

מכבי תל אביב פנאתינייקוס
מכבי תל אביב פנאתינייקוס | צילום: דני מרון

אחרי מחצית ראשונה בשליטתם, הצהובים התבזו מול פנאתינייקוס וסיימו את העונה האירופית עם הפסד מספר 20. האוהדים נטשו את ההיכל במחאה

(גודל טקסט)
 מכבי תל אביב סיימה את דרכה העונה ביורוליג עם תבוסה משפילה 81:61 לפנאתינייקוס, שהיתה ההפסד ה-20 שלה העונה באירופה והחמישי ברציפות בכל המסגרות.

 

הצהובים דווקא פתחו טוב את המשחק ובהובלת ויקטור ראד הנהדר (17 נקודות ו-3 ריבאונדים) עם 20:26 בסוף הרבע הראשון ו-32:42 במחצית, אבל החל מהרבע השלישי היוונים הוכיחו שעבורם לא מדובר במשחק לפרוטוקול בלבד ומטח שלשות של ג'יימס מייק (17 נקודות, 5 ריבאונדים ו-8 אסיסטים) לריצה מטורפת של 12:31.

 



פדרמן לא מאמין למראה עיניו (דני מרון)

 

הירוקים קלעו 31 נקודות ברבע שלישי, רק נקודה אחת פחות ממה שקלעו בשני הרבעים הראשונים יחד. ההתפרקות הצהובה לא נעצרה ברבע האחרון, כשרק אחרי שתי דקות הצהובים קלעו סל ראשון רק אחרי חמש דקות ושש שניות. היוונים המשיכו בשלהם והשיגו את הניצחון אותו היו צריכים כדי לסיים במקום הרביעי ולהבטיח מקום רביעי ששווה ביתיות בפלייאוף. מכבי ת"א תעדיף לשכוח בהקדם את העונה הגרועה בתולדות המועדון.

 

רשימת הקלעים

מכבי תל אביב: ויקטור ראד 17 נקודות, ג'ו אלכסנדר 14, גיא פניני 10, קולטון אייברסון 7, נמרוד לוי ודיימון סימפסון 5 כל אחד, גל מקל 3.

קלעו לפנאתינייקוס: מייק ג'יימס 17 נקודות, כריס סינגלטון 13, ניק קלאת'ס 12, קני גבריאל 7, קיי סי ריברס, ניקוס פאפאס ויאניס בורוסיס 6 כל אחד, ג'יימס גיסט וג'יימס פלדיין 5  כל אחד, דמטריס ניקולס 4.

 

מהלך המשחק

רבע ראשון: בגאצקיס פתח עם ויקטור ראד, דיימון סימפסון, גל מקל, סילבן לנדסברג וג'ו אלכסנדר. סינגלטון וקלאת'ס העלו את היוונים ל-1:4 מהיר, אך ריצת 2:10 של הצהובים שכללה שתי שלשות של ראד הובילה את הצהובים ל-6:11 מפתיע. סינגלטון עוד עזר לצהובים לרדת לצמק ל-19:16, אבל אייברסון וראד עזרו למכבי ת"א לסיים את הרבע ביתרון 20:266.



הוביל את הצהובים למחצית ראשונה טובה. ראד (דני מרון)
 

רבע שני: שתי דקות ושלוש שניות,זה הזמן שלקח לסל הראשון להיקלע ברבע השני, שהיה פחות פורה משמעותית מקודמו. הסטטוס קוו המשיך בתחילתו, אך בורוסיס ושלשה של ריברס עזרה לפאו לצמק ל-29:27. שחקניו של בגאצקיס התעוררו ובעזרת ראד שהמשיך ללהוט ברחו ל- 31:39, בדרך ל-32:42 בסוף הרבע.



מקל והצהובים התרסקו ברבע השלישי (דני מרון)
 

רבע שלישי: הרבע נפתח אמנם עם שלשה של אלכסנדר, אך מאותו רגע המשחק היה שייך לירוקים שהשוו ל-48:48. היוונים בראשות ג'יימס מייק המצויין המשיכו בשלהם ופתחו בריצת 6:15, בדרך ל-54:63 בסוף הרבע. התפרקות טוטאלית של מכבי ת"א.

רבע רביעי: ההתפרקות המשיכה ברבע האחרון, עם ריצת 2:18 של פאו, כשהצהובים קלעו סל ראשון רק אחרי חמש דקות ושש שניות. היוונים הגיעו להפרש שיא של 25 נקודות, אך המשחק נגמר ב-61:81 "בלבד".



בגאצקיס נותר חסר אונים בהיכל (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי