ז'לגיריס לא מוותרת על שאראס

שאראס
שאראס | צילום: עדי אבישי

המאמן הליטאי, שמועמד להגיע למכבי ת"א, דחה הבוקר את הצעת ברצלונה לאמן את הקבוצה. ז'לגיריס תציע לו חוזה חדש ומשודרג כדי לא לחזק את יריבותיה ביורוליג

(גודל טקסט)

ז'לגיריס לא מתכוונת לוותר על שארונאס יאסיקיביצ'יוס. המאמן הליטאי דחה הבוקר הצעה מברצלונה לאמן את הקבוצה, כך שהקטאלונים ירדו כעת מהפרק. גם מכבי תל אביב רודפת אחר שאראס, ובעקבות כך הקבוצה הליטאית מציעה למאמן חוזה חדש.

יאסיקיביצ'יוס חתם במועדון הליטאי בינואר 2016, על חוזה לשנתיים וחצי בשכר של 200 אלף יורו, משמע לשאראס חוזה לעוד עונה בירוק. בעקבות המרדף אחר המאמן, ראשי ז'לגיריס הציעו לו בעל פה חוזה חדש ומשודרג לשנתיים נוספות מהחוזה הנוכחי. 

שאראס יצטרף להגיע להחלטה עד ה-15 ביולי האם הוא נשאר בליטא או חוזר לישראל. המאמן, שצפוי להחליט מוקדם מהדדליין, כבר ישב עם ראשי ז'לגיריס על שחקני חיזוק לעונה הבאה, אך התכניות עלולות להשתנות בהתאם להחלטתו של כוכב העבר.

שאראס נחשב לאחד המועמדים המובילים להגיע למכבי תל אביב. המנהל המקצועי, ניקולה ווייצ'יץ', שיחק עם שאראס בקבוצה הגדולה של הצהובים בעשור הקודם, ועד היום השניים נשארו חברים קרובים, דבר שיכול לגרום לליטאי לחזור לישראל. בנוסף, ראשי מכבי תל אביב מציעים לשאראס סכום כספי גבוה מאד, דבר שז'לגיריס לא יכולים להתמודד מולו. גם עלייתו של שמעון מזרחי ליציע משפיעה על החלטת המאמן.

שארונאס יאסיקיביצ'יוס. יחזור למכבי ת
שארונאס יאסיקיביצ'יוס. יחזור למכבי ת"א? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי