מסתמן: שוב לא יהיו שחקנים של מכבי ת"א בנבחרת

איתי שגב
איתי שגב | עדי אבישי

הנהלת היורוליג דחתה את הצעת פיב"א לגבי תזוזה מימי חמישי לשלישי בשבועות בהן יתקיים טורניר מוקדמות אליפות העולם: "פשרה שרק יכולה לגרום לפציעות". המשמעות: שגב וחבריו לא יוכלו לקחת חלק בטורניר

(גודל טקסט)

הנהלת היורוליג דחתה את הצעת פיב"א להזיז בשבועות בהן יתקיימו משחקי קדם אליפות עולם, בחודשים נובמבר 2017 ופברואר 2018, את משחקי היורוליג מימי חמישי לימי שלישי. המשמעות מבחינה ישראלית היא ששחקני מכבי תל אביב לא יוכלו לקחת חלק במשחקי הנבחרת.

כזכור, פיב"א הציעה לקיים את טורניר המוקדמות שלה בימי שישי וביקשה שבמקביל תעשה היורוליג צעד משלה. בהודעה מנומקת מסבירה הנהלת היורוליג את הדחייה: "התזוזה לא תתרום דבר היות ובכל מקרה ייפול עומס עצום על השחקנים שאמורים לקחת חלק בשני המפעלים. מדובר על טיסות של 50 שעות ויותר בחלק מהמקרים במספר מצומצם של ימים שעלול לגרום לעייפות וחמור מכך לפציעות".

בהודעה מטעם היורוליג נאמר עוד: "אנחנו תמיד תמכנו בטורנירי הנבחרות ובחשיבותם אבל כבר לפני חמש שנים קראנו לפיב"א לקיים דיאלוג בנוגע ללוחות המשחקים השנתיים ועד כה לא נעננו. נשמח לקיים דיון כזה בעתיד אבל איננו מתכוונים לעשות שינוי בלוח המשחקים שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי