דשון תומאס לקראת באמברג: צריך לשחק 'כדורסל של מכבי'

דשון תומאס
דשון תומאס | עדי אבישי

פורוורד מכבי תל אביב דיבר לפי פתיחת היורוליג מחר (21:00) בגרמניה. אלכס טיוס: "אני יודע שהם יגיעו מוכנים". הצוות המקצועי מקווה לשיפור בניהול המשחק

(גודל טקסט)

 מכבי תל אביב תפתח מחר (21:00) את עונת היורוליג כשתתמודד מול באמברג במחזור הפתיחה. הצהובים המריאו שלשום לגרמניה וערכו מספר אימונים באולם כדי להגיע מוכנים להתמודדות החשובה שתפתח עבורם את הקמפיין האירופי. בקבוצה יהנו מסגל מלא לאחר שכל השחקנים החלימו מפציעותיהם כשגם נוריס קל שספג מכה בכתפו כשיר וצפוי לשחק.

הצהובים מגיעים להתמודדות הערב במומנטום חיובי לאחר שזכו בגביע ווינר וגברו בקלות על הפועל אילת ביום ראשון (68:82), אך בקבוצה לא מרוצים מניהול המשחק שהשחקנים הציגו ביום שני, בדגש על קול וג'קסון ששבו למגרשים והרבו לאבד. הצוות המקצועי הדגיש בפני השחקנים לשחק חכם בהתקפה ואגרסיבי בהגנה ובקבוצה מקווים לשיפור משמעותי בניהול המשחק מול הגרמנים, בידיעה שהערב תתייצב מולם קבוצה חזקה יותר מזאת של מאיר טפירו.

בדומה לצהובים, גם באמברג עברה שינוי משמעותי הקיץ כשנפרדה ממספר שחקנים ובהם שלושת השחקנים הבכירים – דריוס מילר שחזר לניו אורלינס, דניאל ת'ייס שעבר לבוסטון סלטיקס וניקולו מלי שהצטרף לאלופת אירופה פנרבחצ'ה. גם אנדראה טרינקיירי כמעט עזב את המועדון לאחר שהיה מועמד למספר קבוצות, ובהם מכבי תל אביב, אך הוא נשאר לבסוף בקבוצה הגרמנית. מנגד, הגרמנים התחמשו בשני אקסים של הצהובים – קווינסי מילר וריקי היקמן, וצירפו גם את דניאל האקט הוותיק. עם זאת נראה שזמנו של מילר בקבוצה קצוב כשבמועדון הגרמני לא מרוצים מכשירותו וצפויים לשחררו בקרוב.

"אנחנו צריכים לשחק יחד ולהשתפר בכל יום", אמר אלכס טיוס לקראת המשחק, "לא משנה מה המטרה המרכזית שלנו ועל מה נעבוד – הגנה, התקפה וכימיה, אנחנו צריכים לשחק יחד ולהשתפר. אני לא יודע יותר מדי על באמברג, אבל אני יודע שריקי היקמן משחק שם. יש להם מאמן טוב מאוד. שיחקתי אצלו כשהייתי באיטליה ואני יודע שהם יגיעו מוכנים למשחק".


אלכס טיוס. מכיר את טרינקיירי מקרוב (עדי אבישי)

גם דשון תומאס מוכן להתמודדות והדגיש את הצורך של השחקנים בעלי הניסיון ביורוליג לגלות אחריות. "יש לנו הרבה שחקנים עם חכמת משחק. השחקנים שכבר שיחקו ביורוליג צריכים להראות לחדשים מה צריך לעשות כדי לנצח". הפורוורד הוסיף: "זה משחק היורוליג הראשון שלנו ואנחנו הולכים לשחק נגד קבוצה טובה. נצטרך לתת הכל בזמן שלהם יהיה יתרון ביתיות. אנחנו צריכים לשחק את הכדורסל שלנו בדרך הטובה ביותר. אנחנו צריכים לשחק 'כדורסל של מכבי' ולהתחרות ככל יכולתנו, לשים לב לכל דבר על המגרש ולשחק חזק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי