פייר ג'קסון נבחר ל-MVP של המחזור הראשון ביורוליג

פייר ג'קסון
פייר ג'קסון | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

גארד הצהובים גם קבע או השווה כמה שיאים. 41 נקודות מדד לא הושגו כבר עשור במחזור הראשון, חמש שלשות ב-100% מהוות שיא מועדון

(גודל טקסט)
 זה היה צפוי ובכל זאת כפיים. 27 נקודות, שבעה ריבאונדים, תשעה אסיסטים ו-41 נקודות מדד העניקו לפייר ג'קסון, הגארד של מכבי תל אביב, את תואר ה-MVP של המחזור הראשון ביורוליג.


ג'קסון שהוליך את מכבי תל אביב לניצחון מרשים 71:88 בגרמניה על באמברג הוא הצהוב הראשון לרשום 41 נקודות מדד מאז 2008. לא פחות מרשים עבור הגארד היא העובדה ש-41 נקודות מדד מהוות שיא עשור לשחקן במחזור ראשון ביורוליג. חמש השלשות שצלף בלי החטאה מהוות השוואה של שיא מועדון ו-27 נקודות הן הכמות השלישית בטיבה של שחקן מכבי תל אביב בעשור האחרון.




עם זאת לג'קסון אין יותר מדי זמן לנוח על זרי הדפנה. כבר מחר (ראשון) מצפה למכבי תל אביב משחק ליגה לא קל בבית מול בני הרצליה ובחמישי יארחו הצהובים את באסקוניה במסגרת המחזור השני ביורוליג.



What an amazing performance by @PAPPYGAWD to become our first Round MVP of the season!! Check it out! pic.twitter.com/Z9swJc57oJ

— EuroLeague (@EuroLeague) October 14, 2017


בנוסף לג'קסון נבחרו לוקה דונצ'יץ' (ריאל מדריד), וויל קלייבורן (צסק"א), פאוליוס ינקונאס (ז'לגיריס) וקווין סראפין (ברצלונה) לחמישיית המחזור. חואן פלאסה ממלאגה שהדהים את אלופת אירופה פנרבחצ'ה נבחר למאמן המחזור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי