קאמבק? סופו החל להתאמן בטריקלה היוונית

סופו. יצא בזול
סופו. יצא בזול | צילום: עדי אבישי

הסנטר היווני שזכה עם מכבי ת"א בטרבל ב-2014 לא שיחק למעלה משנה לאחר שנפצע בגיד אכילס. לפני חודש סירבה אריס לקחת את הסיכון לגבי השחקן בן ה-32

(גודל טקסט)
לאחר שנה וחצי בה לא שיחק כדורסל החל סופוקליס שחורציאניטיס להתאמן בשורות טריקלה היוונית. סופו בן ה-32 קרע את גיד האכילס ולא שיחק כלל בעונה שעברה אף שבמהלכה עבר בדצמבר האחרון מפאוק סלוניקי לאפולו פטראס.


בחודש שעבר הגיע סופו להתאמן בשורות אריס סלוניקי אבל שהקבוצה היוונית לא התרשמה שהפציעה כולה מאחוריו ולא היתה מוכנה לקחת את הסיכון ולהחתים אותו.





הסנטר היווני (2.06 מ') שיחק שתי קדנציות במכבי תל אביב. בראשונה (2010-2012) זכה בשתי אליפויות ובשני גביעים, בליגה האדריאטית והגיע עד גמר היורוליג שם הפסידו הצהובים לפנאתינייקוס. בקדנצייה השנייה (2013-2015) זכה בטראבל בעונת 2013/14 (אליפות ביורוליג,אליפות וגביע בישראל) אבל גם הסתבך בשתי שערוריות. בראשונה היכה אוהד של הפועל תל אביב והורחק לשישה משחקים. בשנייה תקע מרפק בפרצופו של מרקוס לואיס מגליל/גלבוע והורחק לשלושה משחקים.


After today's move OKC roster stands at 14. Sofoklis Schortsanitis time to come over and make it 15 lmao he about to eat KD pic.twitter.com/a1n6fRBSBK

— Russell TripDubBrook (@Jhickness9) October 15, 2017


סופו היה קרוב לקדנציה שלישית במהלך עונת 2015/16 אבל המאמן אז ז'אן טבק חסם את הצעת ההנהלה להחתים את הסנטר היווני שחתם אחר כך בפאוק בה שיחק עד תום העונה ומאז כאמור לא שב לשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי