לוקה דונצ'יץ': קשה להתמודד עם הלחץ והציפיות שיש עליי

לוקה דונצ'יץ' מול מלאגה
לוקה דונצ'יץ' מול מלאגה | ריאל מדריד, רשמי

הכוכב הצעיר של ריאל מדריד בראיון: "תמיד כיף לקרוא מחמאות, אבל אני מנסה לא לעשות את זה". ההשתלבות ברמות הגבוהות: "תמיד שיחקתי נגד שחקנים מבוגרים ממני, האנשים בריאל עזרו לי להשתלב ולא מיהרו איתי"

(גודל טקסט)

לוקה דונצ'יץ' פתח את עונת היורוליג בצורה נהדרת. 24 נקודות (43 אחוזים ל-3, 65 אחוזים ל-2 ו-89 אחוזים לקו העונשין), 6.8 ריבאונדים, 3.8 אסיסטים ו-32.3 נקודות מדד ב-27 דקות בממוצע למשחק העמיד הילד הסלובני בארבעת המחזורים הראשונים של העונה במדי ריאל מדריד.

"ביורוליג אין משחקים קלים", אמר דונצ'יץ' בראיון לאתר הרשמי של המפעל. "אנחנו מאוד שמחים שהשגנו ארבעה ניצחונות בארבעת המחזורים הראשונים ומקווים שנמשיך בקצב הזה".

ה-MVP של החודש הצעיר בהיסטוריה: "זו סיבה נוספת בשבילי להיות במוטיבציה ולהמשיך לעבוד קשה".

ההתמודדות עם הלחץ והציפיות: "קשה להתמודד עם הציפיות. אני מנסה לא לקרוא את כל הדברים שנכתבו עליי. כל כך הרבה דברים נאמרו עליי וקשה לא לקרוא כי תמיד יש משהו, אבל אני מנסה לא לעשות את זה יותר מדי. אם אתה גולש ברשתות החברתיות אי אפשר שלא לקרוא שום דבר. תמיד כיף לקרוא מחמאות, אבל אני מנסה לא לעשות את זה".

לוקה דונצ'יץ'. ציפיות עצומות (טוויטר)
לוקה דונצ'יץ'. ציפיות עצומות (טוויטר)


החיסרון של סרחיו יול
: "סרחיו הוא השחקן הכי טוב באירופה. ברגע שהוא נפצע ידעתי שאני צריך להתעלות. למדתי ממנו הרבה דברים טובים, אז הצעד הזה שעשיתי זה בזכותו".


ההשתלבות ברמות הגבוהות
: "אני שמח מהצורה בה האנשים בריאל עזרו לי להשתלב. תמיד שיחקתי נגד שחקנים מבוגרים והיה חשוב לעשות את זה לאט לאט. האנשים פה במועדון צעדו צעד אחר צעד ולא מיהרו איתי. זה היה חשוב לי מאוד".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי