גאודלוק: "אם מכבי תל אביב הייתה רוצה שאהיה פה זה היה קורה"

אנדרו גאודלוק. ישוב לסגל
אנדרו גאודלוק. ישוב לסגל | צילום: עדי אשכנזי

הגארד של מילאנו לא חסך מהאקסית: "לא מופתע שהחליפו את כל הקבוצה אחרי השנה שעברה", ובכל זאת שמח לחזור: "אשקר אם אגיד שאני לא מתרגש". פיאניג'אני: "לא יודע מה קרה עם ג'רלס אבל ככה זה בעסקים"

(גודל טקסט)

מילאנו תפגוש מחר (חמישי) את מכבי תל אביב כשאמתחתה שני פרצופים מוכרים במיוחד ביד אליהו – האקס אנדרו גאודלוק, ומאמן הפועל ירושלים בעונה החולפת, סימונה פיאניג'אני.

השניים אף הגיעו למסיבת העיתונאים הרשמית לקראת ההתמודדות ופיזרו חיוכים לכל עבר, זכר לשנה שעברה. גאודלוק התייחס תחילה למצבו הפיזי: "טוב להיות פה ולחזור, נראה מה יהיה מחר. עבדתי על חזרה לכושר ואני מאה אחוז".

השינויים במכבי תל אביב: "אני לא מופתע שהם שינו את כל הקבוצה אחרי מה שהיה בשנה שעברה. בקיץ מה שקרה זה טבעם של עסקים. הציעו לי הצעה שלא חשבתי שהיא טובה. אם היו רוצים שאהיה פה הייתי פה, אבל אני שמח עם איפה שאני נמצא. אנחנו רק רוצים לנצח ולכל הקבוצה יש מוטיבציה מיוחדת לנצח ולהוכיח את עצמנו. אשקר אם אגיד שאני לא מתרגש לשחק מחר. אני לא יודע למה לצפות מהאוהדים. לא צפיתי העונה יותר מדי במכבי, אני רק יודע שאלכס טיוס ופייר ג'קסון מובילים. יהיה משחק כיף".

גאודלוק במדי מילאנו
גאודלוק במדי מילאנו. לא יודע למה לצפות (טוויטר)

פיאניג'אני דיבר מיד אחרי הגארד: "הייתה לי שנה נחמדה מאוד בישראל. אני יודע שבמדינה הזאת אוהבים כדורסל ואני תמיד שמח לחזור לפה. ראיתי שאוהדי מכבי תומכים העונה, האולם יהיה מלא ואני שמח לראות את כולם שוב".


המצב המקצועי של מכבי:
"קשה לשפוט מהצד אבל חלוקת האחריות בקבוצה והצורה בה הם רוצים לשחק ברורות. יש להם קומבינציה נכונה. דשון תומאס יכול לשחק בכמה עמדות. לקבוצה חדשה כמוהם הם משחקים טוב. נבן יודע הכל וזאת אחת הסיבות שהם התחילו טוב כל כך".


על הפועל ירושלים:
"ירושלים קבוצה טובה ודומיננטית בטח ביחד עם יוגב אוחיון. הם גם שמו שחקנים חדשים בעמדות הנכונות. לפעמים מאזן 3:0 יכול לקרות, אבל אני בטוח שהם יהיו קבוצה מובילה ביורוקאפ. כל עונה הם משקיעים יותר ומוסיפים. הם ארגון יורוליג וזה יותר חשוב מלהפסיד כמה משחקים פה ושם. זה פרויקט גדול".


השחרור של ג'רלס:
"אני לא יודע מה קרה, אז אני לא יודע אם זאת טעות. לפעמים הסיטואציה לא נכונה. אני לא יוכל לדבר על משהו שאין לי מידע לגביו. אבל לפעמים זה יכול לקרות אלו עסקים. אני לא יודע מה קורה עם קרטיס ג'רלס ואני חושב שזה לא נכון מבחינתי להגיד משהו מבחוץ".

סימונה פיאניג'אני
סימונה פיאניג'אני. "נבן יודע הכל" (דני מרון)

ההתאקלמות במילאנו: "אני יכול להגיד את האמת. איטליה זאת המדינה שלי ובמילאנו יש תכנית ספורט נהדרת. יש מנהל מקצועי לשלוש שנים ויש לנו עונה אחת להראות משהו טוב וכדי להיות קבוצת פלייאוף בתוך שנתיים".

"יש משהו מאוד מרגש להגיע למשרד של מילאנו כל בוקר", המשיך האיטלקי, "אין לחץ על תוצאות אלא על סגנון העבודה. אתם יודעים איך זה חשוב לי, כשמישהו לא שופט אותך לפי איך שאתה עובד זה לא בסדר. כולם שמחים, נגד צסק"א, נגד ריאל מדריד נגד פנרבחצ'ה אנחנו יודעים שאנחנו מסוגלים לנצח. גם מחר, אפילו שזה לא פשוט להישאר במשחק כי מכבי זה מכבי והם הפסידו שני משחקים ברציפות. ועוד במשחק הבא הם משחקים נגד ריאל זה לא פשוט. יהיה מעניין בשבילנו, להיבחן באיזו רמה אנחנו". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי