פייר ג'קסון: "איתי ועם נוריס קול, יש לנו את הקו האחורי הטוב ביורוליג"

פייר ג'קסון
פייר ג'קסון | עדי אבישי

הרכז התייחס בשיחה עם ספורט1 למצ'-אפ המסקרן מול הגארדים של מילאנו וסיפק הצהרה מלאת ביטחון. בולדן: "לא מכיר את גאודלוק יותר מדי, החברים מוצאים אותי יותר". ב-21:00: הצהובים יפגשו את הקבוצה של פיאניג'אני

(גודל טקסט)

אחרי שרשמה שני הפסדים במחזור הכפול ביורוליג, מכבי תל אביב תנסה לשוב למסלול הניצחונות באירופה כשתארח הערב (חמישי, 21:00) את ארמאני מילאנו. הצהובים מגיעים בדריכות למשחק בידיעה כי הפסד נוסף יוריד אותם למאזן שלילי, רגע לפני שריאל מדריד החזקה תגיע להיכל במה שעשוי ליצור מומנטום שלילי. ניצחון לעומת זאת יעלה את הביטחון בקרב השחקנים ויעמיד אותם בסיטואציה טובה.

מי שיתפוס כמובן את מירב תשומת הלב הוא אנדרו גאודלוק, שחוזר להיכל לראשונה מאז עזב את המועדון. הגארד רצה להישאר בתל אביב ואף היה מוכן לקצץ בשכרו, אך הצעתם הנמוכה של הצהובים פגעה בו והוא הצטרף לפרוייקט המסקרן של סימונה פיאניג'אני. בדומה למכבי, גם מילאנו נכשלה בשנה שעברה ובמועדון שינו את פני הסגל וביצעו מספר החתמות מרשימות דוגמת גאודלוק וג'ורדן תיאודור שנחשבים למנוע של הקבוצה ולספקי הנקודות העיקריים.

מי שלא מתרגש מהמפגש מול האיטלקים והמצ'-אפ מול הגארדים היריבים הוא פייר ג'קסון, שנשמע נחרץ לגבי היכולת שלו ושל חבריו לקו האחורי. "אני חושב שיש לנו את הקו האחורי הטוב ביורוליג איתי ועם נוריס קול ולא אכפת לנו מכל השאר", הצהיר הרכז לספורט1, "יש לנו קבוצה טובה כך שאני חושב שנהיה בסדר מול מילאנו. הם קבוצה טובה מאוד ואנחנו צריכים להתכונן ולנצח את המשחק הזה. אני מכיר את גאודלוק עוד לפני שהגיע למכבי, אני יודע שהוא סקורר. המאמנים הכינו אותנו טוב כדי להתמודד מולו ומול שאר הקבוצה ונצטרך לדבוק בתכנית המשחק".

ג'קסון
ג'קסון. הקו האחורי הטוב ביורוליג (טוויטר)

ג'קסון הוסיף: "אנחנו תמיד מוכנים, בעיקר אחרי המשחקים האחרונים ביורוליג. זה משחק חשוב עבורנו, במיוחד בבית, ונצטרך לנצל את זה. עבדנו על ביצוע תכנית המשחק. הפסדנו שני משחקים צמודים לקבוצות חזקות ולא שיחקנו טוב בעצמנו. זה אומר שיש לנו עבודה לעשות ועבדנו על זה באימונים. אני לא יודע למה אנחנו מתחילים את המשחק בצורה רעה. כנראה זה קשור בי כי אני הרכז ואני לוקח חלק בזה. יש אצלנו שיפור בניהול המשחק. אני חושב שאנחנו צריכים לבוא יותר מרוכזים למשחק. קבוצות מגיעות לשחק אגרסיבי מולנו ואנחנו צריכים להיות מוכנים לזה".

במכבי יקוו לראות המשכיות בגרף השיפור של ג'ונה בולדן, שאחרי פתיחה מאכזבת החל להיכנס לעניינים במשחקים האחרונים. "אני עובד על הזריקות שלי אבל אני לא חושב שהשיפור קשור לזה", אמר הפורוורד, "זה יותר קשור לזה שהחברים לקבוצה מוצאים אותי פנוי וזה העלה לי את הביטחון בזריקה. אנחנו משחקים בשתי ליגות, גם ביורוליג וגם בליגה הישראלית, כמובן שיש הבדל ביניהם ואישית אני רוצה להתעלות במשחקי היורוליג שבהם יותר קשה להתעלות".

בולדן
בולדן. לא יודע הרבה על גאודלוק (עדי אבישי)

על המשחק הקרוב הוסיף בולדן: "צריך לחזור לשחק כמו ששיחקנו בשני המשחקים הראשונים ביורוליג ולהיות אגרסיביים מהפתיחה. מילאנו קבוצה טובה, התחלנו ללמוד אותם והתמקדנו על איך לעצור אותם בהגנה. אני לא יודע הרבה על גאודלוק, השחקנים אמרו שהוא שיחק פה בעונה הקודמת והם מכירים אותו יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי