חימקי הפתיעה את ריאל במדריד, באסקוניה חגגה מול פנא

לאסו. יישאר במדריד עד 2018
לאסו. יישאר במדריד עד 2018 | צילום: Gettyimages

תצוגה של שבד (20 נקודות) סידרה לו את פסגת היורוליג עם 80:86 חשבון הבלאנקוס, שספגו הפסד בכורה העונה. הבאסקים רשמו 84:85 דרמטי על חשבון היוונים. 66:79 לפנר על ולנסיה

(גודל טקסט)

המחזור החמישי ביורוליג יצא לדרך הערב (חמישי). מלבד משחקה הביתי של מכבי תל אביב מול מילאנו, נערכו עוד ארבעה מפגשים. הכוכב האדום בלגרד הפסידה במפתיע בביתה 75:69 לבאמברג. פנרבחצ'ה ניצחה במגרשה 66:79 את ולנסיה. מאוחר יותר, ריאל נעצרה מול חימקי ובאסקוניה היממה את  פנאתינייקוס. 


הכוכב האדום בלגרד – באמברג 75:69
אחרי שפתחה את העונה רע עם שני הפסדים, הצליחה האלופה הגרמנית להתאושש ורשמה ניצחון שלישי ברציפות במפעל. אחרי שגברה על מלאגה ובאסקוניה, הצליחה באמברג לנצח גם את הכוכב האדום בחוץ ולהנחיל לסרבים הפסד בית ראשון העונה ביורוליג. אוגוסטין ראביט הוביל את קלעי באמברג עם 15 נקודות, ריקי היקמן קלע 12, לאון ראדושביץ' הוסיף 11. את קלעי הסרבים הוביל טיילור רוצ'סטי עם 22 נקודות, מתיאס לסור קלע 14 ומילקו בייליצה הו8סיף 11. 

פנרבחצ'ה – ולנסיה 66:79
אלופת היורוליג שבה לנצח אחרי ההפסד הדרמטי לפנאתינייקוס בשבוע שעבר. ולנסיה, שפתחה את העונה עם מאזן 1:3, רשמה הפסד שני.  אצל המנצחים, לואיג'י דאטומה קלע 16 נקודות, ג'יימס ננאלי 13, יאן וסלי 12, ובראד וונאמייקר וקוסטס סלוקאס קלעו 10 נקודות כל אחד. את קלעי ולנסיה הוביל פרננדו סן אמטריו עם 11 נקודות, סם ואן רוסום וטיבור פלייס קלעו 10 נקודות כל אחד.

ריאל מדריד – חימקי מוסקבה 86:80
ההפתעה של הערב הגיע דווקא מהבירה הספרדית כאשר האורחת חגגה ניצחון חוץ יקר והיא בפסגת היורוליג, עם מאזן 1:4. שמונה דקות לסיום הבלאנקוס עוד היו ביתרון, אך משם חימקי השתלטה על הקצב וקיבלה יכולת מרשימה מאלכסיי שבד (20 נקודות)? לוקה דונצ'י'ץ' לא הצליח להציל את ריאל, והוא הסתפק ב-12 נקודות, והחטאה של שלשה 20 שניות לסיום בדרך להפסד ראשון שלה העונה בכול המסגרות.

באסקוניה – פנאתינייקוס 84:85 
הפעם היוונים היו בצד השני של הדרמה כשהבאסקים חגגו ניצחון יקר. הדרמה הגיע לשיאה בדקה האחרונה כאשר ג'ייסון ג'ריינג'ר קלע שלשה וקיזז את הפיגור לקודה, היוונים נעצרו אצל טרוניקה שנגליה, שהוביל לסל קל של רודריגו בובואה (15 נקודות, כמות זהה לשנגליה). ניקוס פאפאס הסתפק ב-20 נקודות עבור פאו וחומר למחשבה על דקות הסיום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי