ברצלונה כתשה את אולימפיאקוס, ניצחונות גם למלאגה וצסק"א

איטודיס
איטודיס | אתר היורוליג

הקאטלונים חגגו עם 51:73 מפלצתי על אולימפיאקוס, שספגה הפסד בכורה בקמפיין. 91:94 דרמטי לרוסים מול ז'לגיריס, אנאדולו ספגה הפסד חמישי ברציפות, הפעם 94:74 למלאגה

(גודל טקסט)
אחרי שמכבי תל אביב חזרה למאזן חיובי וריאל מדריד ספגה הפסד בכורה העונה, משחקי המחזור החמישי ביורוליג נמשך היום (שבת) עם שלושה משחקים. במוקד: צסק"א מוסקבה גברה על ז'לגיריס קובנה, מלאגה יצאה מהמשבר על חשבון אנאדולו אפס החלשה, במשחק השלישי ברצלונה כתשה את אולימפיאקוס. 

צסק"א מוסקבה – ז'לגיריס קובנה 91:94

המאזן המפלצתי של המארחת נשמר והיא כבר 1:18 מול הליטאים, שרשמו את ניצחון הבכורה שלהם על הענקית הרוסית במפגש הקודם. הפעם, צסק"א הסתדרה ללא ליאו וסטרמן הפצוע והיא רשמה ניצחון שלישי ברציפות. ננדו דה קולו ירה 25 נקודות ועשרה אסיסטים, וויל קלייבורן בלט עם 26 נקודות באחוזים נהדרים. האורחת, שנהנתה מיום איכותי מצד ואסלייה מיצ'י'ץ' (20 נקודות), הצליחה לעשות קולות של קאמבק והפגינה ריצה מרשימה במהלך הרבע הרביעי, אך ספגה הפסד נוסף שגרף מחיאות כפיים מצד שאראס. 



אנאדולו אפס – מלאגה 79:74

מי מסוגל להושיע את הצוללת הטורקית. המארחת ספגה הפסד חמישי ברציפות, וסידרה לספרדים ניצחון יקר אחרי שלושה הפסדים רצופים. המחצית הראשונה הייתה צמודה (35:35 במחצית), אך שתי דקות לסיום שלשה של נמניה נדוביץ' (13 נקודות, בדיוק כמו גיאורגי שרמנדיני וריי מקולום) שברה את אנאדולו. 17 נקודות ו-11 כדורים חוזרים של ולדימיר שטימאץ לא עזרו למארחת.


ברצלונה – אולימפיאקוס 51:73 

אחרי שריאל נכנעה לחמיקי, גם היוונים הפסידו הערב ובסיום המחזור החמישי ביורוליג אין קבוצות בלתי מנוצחות. הקאטלונים נראו נהדר, הוציאו את כל העצבים על היריבה היוונית והוכיחו כמה פוטנציאל טמון בקבוצה של סיטו אלונסו. קווין סראפן בלט עם 13 נקודות, לעומת 11 נקודות של יאניס פפאטרו אצל המפסידה. בארסה הוליכה כבר 26:32 במחצית, האורחת לא הצליחה לייצר סלים וברבע הרביעי הם היו בגדר שטיח של המארחת. ברצלונה עם ניצחון שני העונה שמסדר לה קצת חיוכים לקראת המשך העונה, אולימפיאקוס ירדה למאזן 1:4. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי