מקולום: "ישראל המדינה האהובה עליי, זה היה עניין אישי"

נוריס קול לצד אלכס טיוס מול אריק מקולום
נוריס קול לצד אלכס טיוס מול אריק מקולום | עדי אבישי

אחרי שירה 31 נקודות בניצחון אנאדולו אפס על מכבי תל אביב בהיכל, הכוכב של הטורקים הסביר: "לא הייתי מפספס את המשחק הזה בחיים. ישראל היא מקום מיוחד עבורי". ג'קסון: "לא ויתרנו עד הסוף"

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון מול ריאל מדריד, שהרים את רמת הציפיות מהקבוצה של נבן ספאחיה, מכבי תל אביב הובסה הערב (שלישי) 92:72 מול אנאדולו אפס במחזור השביעי ביורוליג. הצהובים ספגו הפסד שלישי העונה באירופה, אחרי תצוגת תכלית של אריק מקולום.

הגארד של הטורקים, ששיחק בעבר בליגה הלאומית בישראל במדי מכבי נתניה והפועל כפר סבא, סידר לאורחת ניצחון שני העונה עם 31 נקודות (8 מ-10 מחוץ לקשת). דווקא אחרי ארבעה הפסדים, אפס הציגה גרף שיפור משמעותי כשהיא גברה בחוץ על ברצלונה וכעת חגגה בהיכל.

מקולום, שנבחר למצטיין, אמר בסיום: "רק רציתי לנצח, ישראל היא מקום מיוחד והמדינה שאני הכי אוהב, לא הייתי מפספס את המשחק הזה בחיים. אני שמח להגיע לכאן, ליהנות מתל אביב. היה כאן עניין אישי בשבילי". 

אצל המפסידה, אמר פייר ג'קסון: "פספסנו יותר מדי זריקות, זה בגדול. היה להם ערב מיוחד, שחקנים שלהם קלעו קליעות גדולות אבל לא ויתרנו עד הסוף. אנחנו אף פעם לא מרגישים שזה לא הערב שלנו, הם פשוט היו ביכולת יוצאת דופן. אנחנו כאן כדי לעשות את העבודה שלנו, שהיא לנצח כל משחק. הלקח? למדנו שאפשר לנצח ואפשר גם להפסיד, שום דבר מעבר לזה".


מקולום וג'קסון (עדי אבישי) 

ספאחיה סיכם: "הקבוצה הטובה יותר ניצחה הערב, אבל אלה החיים בספורט. נבדוק מה הטעויות ונתקן את מה שאפשר. יש לנו לוח זמנים צפוף וקשה אבל כך גם אצל חימקי. אפס ניצחו את ברצלונה ואותנו, זה אחד המשחקים הגרועים שלנו אבל צריך לדעת להתאושש מזה. אני לא רוצה לראות את השחקנים מתוסכלים". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי