ליל התבוסות: חימקי חטפה לפני מכבי ת"א, ריאל הובכה

לוקה דונצ'יץ'
לוקה דונצ'יץ' | טוויטר

הרוסים לא יכלו להצגה של פנאתינייקוס באתונה, וספגו 93:65 לפני המפגש עם הצהובים בחמישי. הבלאנקוס המשיכו עם התקופה הנוראית והתפרקו עם 105:75 הזוי מול באסקוניה. סל ניצחון מטורף לז'לגיריס

(גודל טקסט)

מחזור של תבוסות ביורוליג . במקביל ל-92:72 של מכבי תל אביב לאנאדולו אפס, גם יריבת הצהובים ביום חמישי, חימקי מוסקבה, ספגה מפלה – 93:65 לפנאתינייקוס באתונה. ריאל מדריד המשיכה בכושר הרע וספרה הפסד רביעי מחמישה משחקים, הפעם לבאסקוניה. ז'לגיריס השיגה 83:85 אחרי הארכה על מלאגה, בזכות סל באזר של אולנובאס.

פנאתינייקוס – חימקי מוסקבה 65:93
הרוסים פתחו בטירוף את העונה האירופית עם ארבעה ניצחונות ברציפות, ונדמו לרגע כמרעננת של היורוליג. אך אז הגיע ההפסד הדרמטי בשבוע שעבר לבאסקוניה, והערב (שלישי) חטפה החבורה ממוסקבה מכת קור אמיתית מפנא. היוונים טרפו את המגרש מהרגע הראשון, ומרקוס דמון זרח מעל כולם בזכות 24 נקודות ו-7 מ-9 לשלוש. מנגד אלכסיי שבד היה היחיד לקלוע בדאבל פיגרס, ו-17 נקודותיו לא הספיקו.

באסקוניה – ריאל מדריד 75:105
הבלאנקוס בכושר איום. אחרי הפסד הבכורה ביורליג לחימקי עוד ניצחו הספרדים את טנריפה בליגה, אך מאז רשמו הפסד ביד-אליהו, כישלון בקלאסיקו מול ברצלונה, וכעת תבוסה מהדהדת לחבורה מויטוריה. הייחודיות בקבוצתו של פדרו מרטינס הייתה איזון, תשעה שחקנים קלעו מעל שמונה נקודות וחמישה בדאבל פיגרס. אצל ריאל מנגד היה זה בעיקר לוקה דונצ'יץ' שבלט עם 18 נקודות, כשמעבר לכוכב הסלובני לא היה לפבלו לאסו יותר מדי על מי לסמוך.

מלאגה – ז'לגיריס קובנה 85:83
שתי דקות לסיום זה כבר נראה היה גמור כשהליטאים הוליכו בפער יציב אבל סיום משחק מדהים של מלאגה הביא את המשחק להארכה, כשסאסו סאלין קובר שתי נקודות ומשווה ל-72:72. ההארכה הלכה צמודה כשאף קבוצה לא מצליחה לפתח יתרון משמעותי ול-20 השניות האחרונות נכנסו הליטאים ביתרון שתיים. ריי מקאלום השווה 1.9 לסיום והמשחק כמעט ונגרר להארכה שניה, אך אדגראס אולנובאס קלע סל ניצחון עצום על הבאזר ושלח את חואן פלאסה ללחוץ את ידו של שאראס כשהוא לא יודע את נפשו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי