הג'נרל מנג'ר של קליבלנד הגיע למדריד כדי לצפות בדונצ'יץ'

לוקה דונצ'יץ'
לוקה דונצ'יץ' | אתר היורוליג

קובי אלטמן עקב אחרי כוכבה הצעיר של ריאל מדריד. כלי התקשורת בבירת ספרד חותכים את הבלאנקוס אחרי התבוסה 105:75: "באסקוניה השמידה אותה". לאסו: "ההגנה שלנו הייתה גרועה, וההתקפה אפילו עוד יותר"

(גודל טקסט)

הרבה זמן לא זוכרים בריאל מדריד כזו תקופה קשה. הבלאנקוס חטפו אמש (שלישי) 105:75 מבאסקוניה ביורוליג במה שהיה ההפסד השני בגודלו בהיסטוריה של ריאל באירופה והתבוסה הקשה ביותר בעידן פאבלו לאסו. רק פעם אחת מאז 200 ספגה ריאל יותר מ-100 נקודות באירופה (109 מול אנדולו ב-2002).

"באסקוניה השמידה את ריאל", נכתב ב"מארקה". "משחק עגום של לאסו, באסקוניה התוססת הביכה את הבלאנקוס". ב"אס" הכותרת הראשית זעקה: "המכה הקשה ביותר בתקופת לאסו. נכון שהפציעות פוגעות, אבל היכולת שלה אלה שהיו על המגרש הייתה מבישה".

לאסו עצמו אמר בסיום: "בשבילי, המשחק הסתיים במחצית הראשונה. התחלנו את המשחק ללא אנרגיה. הם שיחקו עם הרבה אנרגיה וקלעו טוב מאוד. ההגנה שלנו הייתה גרועה וההתקפה שלנו אפילו יותר גרועה. הם שיחקו בצורה קשוחה ובנו יתרון גדול בגלל ההתחלה הנוראית שלנו. לא היו לנו תשובות. נלמד מכך לעתיד".

בתוך כך, בספרד טוענים שהג'נרל מנג'ר של קליבלנד, קובי אלטמן, הגיע לאירופה בשבועות האחרונים כדי לעקוב מקרוב אחרי הכוכב הצעיר לוקה דונצ'יץ', שעל פי הדיווחים צפוי להיות באחד המקומות הראשונים בדראפט 2018.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי