נוריס קול: טוב לחזור לפרקט אחרי הפסד כמה שיותר מהר

נוריס קול
נוריס קול | עדי אבישי

גארד מכבי ת"א דרוך לקראת המפגש מול חימקי מוסקבה (19:00): "חימקי תבוא רעבה אחרי ההפסד לפנאתינייקוס". גיל והאניקאט ייעדרו אצל הרוסים, ברצוקאס: "סקרן לראות איך שתי הקבוצות יגיבו להפסדים"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תשלים משחק רביעי בתוך שמונה ימים כשתתמודד הערב (חמישי, 19:00) נגד חימקי מוסקבה במסגרת המחזור השמיני של היורוליג. הצהובים המריאו כבר אתמול לרוסיה, שעות ספורות לאחר ההפסד המתסכל לאנדולו אפס, והבוקר ערכו את האימון המסכם לקראת המשחק.

בקבוצה מקווים לרשום ניצחון נגד הרוסים, שנחשבים לאחת הקבוצות הטובות במפעל, למרות התבוסה לפני יומיים ב-28 הפרש לפנאתנייקוס. "ההפסד של חימקי לפנאתנייקוס לא מעיד על משהו", אמר נוריס קול לקראת המשחק. "כל משחק הוא לגופו וצריך להתכונן לכל משחק. עובדה שאנחנו ניצחנו את ריאל מדריד ואז הפסדנו לאנדולו אפס. אנחנו מתרכזים עכשיו בחימקי, נבוא ממוקדים ורעבים אחרי ההפסד, אבל גם הם יהיו רעבים אחרי ההפסד שלהם, כך שאני צופה משחק תחרותי".

הגארד הוסיף: "זו הזדמנות להתאושש מהמשחק האחרון שלנו שהיה פחות טוב. אחרי הפסד זה טוב לחזור לפרקט כמה שיותר מהר. ביורוליג אין משחקים קלים, ראינו את זה מול אפס. צריך לכבד כל קבוצה, אבל את חימקי במיוחד כי יש לה הרבה שחקנים מוכשרים. אנחנו יודעים שזה יהיה מבחן, אבל זו הסיבה שאנחנו משחקים כדורסל ואני מחכה כבר לאתגר הזה".

גם הסנטר ארטיום פרחוסקי מודע לגודל האתגר: "זה הולך להיות לא קל כי הם מארחים את המשחק. אני לא חושב ששני המשחקים בשבוע ישפיעו עלינו, אבל בכל מקרה נגיע מוכנים. נצטרך לשמור חזק ולהוציא לפועל את התכנית של המאמן אם אנחנו רוצים לנצח".

אלכסיי שבד. אחד השחקנים הטובים ביבשת (אתר היורוליג)
אלכסיי שבד. אחד השחקנים הטובים ביבשת (אתר היורוליג)

חימקי תאלץ להסתדר ללא אנתוני גיל שעבר ניתוח תוספתן לאחר שסבל מכאבים חזקים בבטן והוא ייעדר חודש לפחות, כשגם טיילר האניקאט שטרם שיחק העונה בשל פציעה לא ישותף. גם בלעדיהם הרוסים מחזיקים בסגל איכותי מאוד הכולל את אלכסיי שבד, ג'יימס אנדרסון ותומאס רובינסון, כמו גם את מלקולם תומאס ששיחק בעבר אצל הצהובים ולא הותיר חותם משמעותי.

מאמן הקבוצה, יורגוס ברצוקאס, נשמע דרוך לקראת ההתמודדות: "מכבי מגיעה עם תוצאה רעה מאוד, אני סקרן לראות איך שתי הקבוצות יגיבו להפסדים שלהן. למכבי יש שני רכזים טובים שיודעים ליצור ברמה גבוהה. הם קבוצת ריבאונד התקפה חזקה שמשחקת עם המון אנרגיה והם משחקים בקצב משחק מהיר. הולך להיות להם משחק קשה, אבל גם לנו". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי