ברצלונה תערוך טקס לכבוד נבארו במשחק מול מכבי ת"א

חואן קרלוס נבארו
חואן קרלוס נבארו | טוויטר

הקבוצה הקטלאנית תציין ביום חמישי 20 שנה להופעת הבכורה של הכוכב, שצפוי לפרוש בסיום העונה. אלונסו: "מכבי קבוצה מסוכנת"

(גודל טקסט)

ברצלונה תערוך טקס מכובד לפני המשחק המסקרן מול מכבי תל אביב ביום חמישי (22:00) במסגרת המחזור התשיעי ביורוליג בו תציין 20 שנה מאז הופעת הבכורה של חואן קרלוס נבארו בגיל 17.

"לה בומבה" שחתם לא מזמן על חוזה לעשר שנים במועדון ועשוי לעבור בקיץ לתפקיד ניהולי, שיחק כל הקריירה בברצלונה, למעט עונה אחת בממפיס גריזליס מה-NBA. הוא הקלע המוביל בתולדות היורוליג וגם השחקן ששיחק הכי הרבה הופעות במפעל.

"אין הרבה אנשים שיכולים להגיד שהיו 20 שנה באותו מועדון", סיפר נבארו בראיון לתחנת הרדיו "קאדנה סר". "הכל קרה מאוד מהר והלך בצורה טובה. אני לא שולל להמשיך עוד עונה. אם אהיה יעיל על המגרש וארגיש טוב יכול להיות שאשחק גם בעונה הבאה".

עם נבחרת ספרד זכה נבארו פעם אחת במונובאסקט (2006), פעמיים ביורובאסקט (2009 ו-2011) וגם זכה בשלוש מדליות אולימפיות (שתיים מכסף ואחת מארד). באליפות אירופה האחרונה שהייתה האחרונה שלו במדים הלאומיים הוא זכה בארד. אגב, לא מזמן פורסם שגם איגוד הכדורסל הספרדי מעוניין להעניק לכוכב תפקיד משמעותי.

חואן קרלוס נבארו. טקס מול מכבי (טוויטר)
חואן קרלוס נבארו. טקס מול מכבי (טוויטר) 

בתוך כך, מאמן ברצלונה סיטו אלונסו אמר לקראת המשחק: "מכבי קבוצה ממש מסוכנת כרגע, שעושה עבודה טובה. זו קבוצה שמשחקת כדורסל קשוח מאוד. יש לה הגנה חזקה ושחקני פנים שלא מאפשרים סלים קלים בשום שלב של המשחק".

על מייקל רול ופייר ג'קסון: "שניהם שחקנים מאוד פיזיים, הם שחקנים מאוד נחושים שמכבי משתמשת בהם טוב מאוד. הם משחקים טוב במגרש הפתוח והם חלק משמעותי מאוד בקבוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי