נוריס קול: אני מקווה שבעתיד נלמד להביס ולא להסתבך

נוריס קול
נוריס קול | עדי אבישי

הגארד המצטיין (26 נק') התייחס לכך שמכבי ת"א שמטה יתרון של 16 נקודות ב-74:81 על ז'לגיריס. ספאחיה: "התכוננו כמו שצריך". שאראס: "השחקנים הצעירים שלנו לא ידעו להתמודד עם האווירה של יד אליהו"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב שבה הערב (חמישי) למסלול הניצחונות הודות ל-74:81 ביתי על ז'לגיריס, בכך שבה למסלול אחרי הפסד 89:67 בברצלונה והנחילה לאקס שרונאס יאסיקביצ'יוס וקבוצתו הפסד אחרי שלושה ניצחונות יורוליג רצופים.

נוריס קול, המצטיין במשחק שקלע 26 נקודות, אמר בקצרה מיד אחרי הבאזר: "היינו צריכים לנצח הערב ונתנו את הכל בשביל זה. רצינו לחזור למסלול הניצחונות, היה חשוב לנו לשמור על הבית. יאללה מכבי!"


קול הוסיף: "חיכיתי למשחק כזה כדי להיכנס למומנטום טוב והחברים עזרו לי. היו לי שלושה אימונים קשים וזה השתלם.

על היכולת של הקבוצה ברבעים הטובים (שני ושלישי): "העניין הוא לשחק חזק, אגרסיבי. אנחנו לוחמים וזה מה שאנחנו צריכים לעשות ולא משנה מי משחק".

על כך שמכבי לא יודעת להרוג משחקים: "חבל שלא סיימנו את זה 15, 20 הפרש, אבל ככה יוצא לנו עם כל הדרמות האלה בסיום. נקווה שבעתיד נשתפר ונביס קבוצות".

המאמן נבן ספאחיה: "התכוננו כמו שצריך ואני חושב שהניצחון הזה הגיע לנו. קלענו היום באחוזים טובים ל-3 והגבלנו אותם מחוץ לקשת וזה היה אחד הגורמים החשובים לניצחון. ז'לגיריס הפתיעה אותנו בריבאונד אבל זה קורה".

 ספאחיה. "שמח שהמשחק מול ירושלים יגיע מהר" (עדי אבישי) 

על המשחק הבא בליגה אצל הפועל ירושלים: "אני אוהב ללכת למשחק בתוך זמן קצר. לפעמים לנוח הרבה לא עושה טוב לשחקנים. עכשיו הם נמצאים במחשבה שלנו ואנחנו לא מסתכלים על לוח המשחקים שמחכה לנו בהמשך. כל משחק בליגה הוא קשה, במיוחד מול האלופה ובטח כשזה אצלה בבית מול הקהל שלה".


על איכות המשחק:
  "בכל פעם שנכפה איבודים על היריבה, נמסור ויהיו לנו יותר מצבים אנחנו נמצא את הדרך לנצח. אנחנו בונים את השם שלנו כקבוצה שנלחמת בכל משחק וככה אנחנו רוצים להיות בהמשך".

על ההשתלבות של פרחוסקי: "ארט עזר לנו בתחילת העונה לנצח כמה משחקים. לפעמים בתקשורת לא רואים את התמונה הגדולה ומתחילים לחשוב דברים לא נכונים. זו עונה ארוכה ומרתון שיימשך עוד הרבה זמן כך שלא צריך לסכם שום דבר.


שאראס. זעם על השיפוט (עדי אבישי)

שארונאס יאסיקביצ'יוס, זעם בסיום המשחק על השיפוט ולתקשורת אמר: "מכבי קבוצה קשוחה, ואנחנו קבוצה צעירה. הרבה שחקנים לא ידעו איך להתמודד עם האווירה המיוחדת ביד אליהו. היה קשה מאוד לחזור מפיגור 16, אבל נלחמנו והתקרבנו. זה היה ניסיון נהדר עבורנו ועכשיו אנחנו נמשיך ונתקדם הלאה".

על השיפוט: "היו לנו כמה דאנקים שנעצרו בדרך ועוד זריקות שחסמו אותנו ולא קיבלנו שריקות. הארנה הזו היא אחת הקשות בעולם והיה לנו קשה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי