הקלאסיקו של ריאל מדריד, שאראס ניצח את אוברדוביץ'

קווין סראפין
קווין סראפין | אתר היורוליג

הבלאנקוס ניצחו 75:87 את ברצלונה, דונצ'יץ' קלע מ-3/4 מגרש. 89:90 דרמטי לז'לגיריס על פנרבחצ'ה משלשת ניצחון של מילאקניס 5 שנ' לסיום. שבד זרק שלשות בהפסד חימקי במלאגה. באמברג ניצחה את אולימפיאקוס

(גודל טקסט)
ארבעה משחקים נערכו הערב (חמישי) במסגרת המחזור ה-12 ביורוליג. במשחק הראשון ז'לגיריס הדהימה את פנרבחצ'ה עם 89:90 דרמטי באיסטנבול. ריאל מדריד ניצחה 75:87 את ברצלונה בקלאסיקו.


פנרבחצ'ה – ז'לגיריס קובנה 90:89

ז'לגיריס ושאראס (5:7) ממשיכים להיות הקבוצה המרעננת של היבשת. הפעם הליטאים העיקשים עצרו רצף של שמונה ניצחונות בכל המסגרות, כולל ארבעה ביורוליג, של אלופת אירופה (4:8) עם 89:90 ענק באיסטנבול בזכות שלשת ניצחון של ארתוראס מילאקניס חמש שניות לסיום. קווין פאנגוס הוביל את המנצחת עם 22 נקודות. הטורקים שבדיוק בעוד שבוע יגיעו להיכל מנורה מבטחים למשחק מול מכבי תל אביב (בתווך מחכה להם הכוכב האדום בלגרד), הובילו בחלקים גדולים של המשחק, אבל גם 20 נק' של יאן וסלי ו-19 של בראדלי וונמאייקר לא הספיקו מול האופי של האורחת וניהול המשחק הנהדר של שאראס.


שחקני מלאגה חוגגים (אתר היורוליג)
שחקני מלאגה חוגגים (אתר היורוליג)


מלאגה – חימקי מוסקבה 84:93

האחרונה בטבלה קטעה רצף של חמישה הפסדים עם ניצחון ביתי חשוב ומפתיע על אחת הקבוצות המבטיחות במפעל שניצחה בשני משחקיה האחרונים ובמחזור האחרון הוציאה ניצחון חוץ במילאנו. בכך סימנו האנדלוסים ניצחון במפגש הרשמי הראשון בין שתי הקבוצות. נמניה נדוביץ' הצטיין עם 21 נקודות, 28 של אלכסיי שבד (5 מ-17 ל-3) לא הספיקו לרוסים.


דורל רייט. הביא את השינוי של הגרמנים (אתר היורוליג)
דורל רייט. הביא את השינוי של הגרמנים (אתר היורוליג)


באמברג – אולימפיאקוס 65:67

שבוע עם שני הפסדים, זה דבר שבאולימפיאקוס לא זוכרים כבר הרבה זמן. אחרי שהפסידו בתחילת השבוע בליגה, היוונים שמטו יתרון גדול והפסידו בגרמניה לקבוצה מלאת האופי של אנדראה טרינקיירי שכבר הפסיקה לספור את הפעמים בהם חזרה העונה מפיגור לניצחון וגם הפעם רשמה 7:17 מוחץ בעשר הדקות האחרונות. הגרמנים עלו ל-2:5 במאזן ההיסטורי בין הקבוצות. דורל רייט בלט אצל המנצחת עם 20 נק', ואסיליס ספאנוליס קלע 11 בשורות היוונים.


תומפסון מול דייויס (אתר היורוליג)
תומפסון מול דייויס (אתר היורוליג)


ריאל מדריד – ברצלונה 75:87

הבלאנקוס קטעו רצף של שלושה הפסדים עם ניצחון גדול על היריבה השנואה, שבעצמה נמצאת בעיצומם של שלושה הפסדים רצופים והשיגו נקמה קטנה על הניצחון של הקטלאנים בליגה מוקדם יותר העונה. בזכות הניצחון יצאה הקבוצה של פבלו לאסו ממאזן שלילי (6:6), בעוד שבארסה שקועה עמוק בתחתית (8:4). לוקה דונצ'יץ' הנפלא שוב הוביל את קלעי המנצחת עם 16 נק', כולל שלשה מ-3/4 מגרש בסוף הרבע השלישי, 12 של אנטה טומיץ' מול האקסית לא הספיקו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי