מכבי ת"א בכוננות צסק"א: "יודעים לאן אנחנו מגיעים"

שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

הצהובים דרוכים לקראת המשחק מול הקבוצה הטובה ביבשת (שישי, 19:30), נוריס קול: "יש להם הרבה כישרון, אחרי המשחק מולם נבין איפה אנחנו עומדים"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תעמוד הערב (שישי, 19:30) בפני המבחן הגדול ביותר שניצב בפניה עד כה כשתפגוש את צסק"א מוסקבה. הצהובים יתמודדו לראשונה מול הקבוצה הטובה באירופה וההיסטוריה לא תעמוד לטובתם שכן הפעם האחרונה בה הם חזרו עם ניצחון על הרוסים במוסקבה הייתה לפני 14 שנה, בעונת 2003/4, אז שלשת ניצחון דרמטית של אנתוני פארקר הביאה לחניכיו של פיני גרשון את הניצחון.

למרות שהמשחק מתקיים בחנוכה, במכבי לא רוצים להסתמך על ניסים, בטח כשפארקר כבר לא בתמונה, והם יודעים כי עליהם להגיע ביכולת שיא כדי לרשום ניצחון חוץ על מועדון הפאר הרוסי. נבן ספאחיה הבהיר לשחקניו בימים האחרונים שההגנה שהציגו במשחקים האחרונים לא מתקבלת על הדעת ובראיון לאחר הניצחון על נהריה המאמן הבהיר כי עליהם לספק את אחד ממשחקיהם הטובים העונה כדי להתמודד בכבוד מול צסק"א.

"המאמן מתעקש איתנו להיות ממוקדים בהגנה", הודה נוריס קול. "נצטרך להיות ככה במיוחד מול צסק"א שיש להם הרבה כשרון והם מסוגלים לקלוע במגוון דרכים. אנחנו מקצוענים מספיק בשביל לדעת לאן אנחנו מגיעים. יש להם את המאזן הטוב ביותר ביורוליג כרגע ואנחנו מתרכזים במשחק הקרוב. המשחק מולם ייתן לנו את האפשרות להבין איפה אנחנו כרגע, אבל אנחנו הולכים משחק אחר משחק".

הגארד מעדיף לא להתייחס כרגע למשחקים הבאים מול פנאתנייקוס ופנרבחצ'ה ומתרכז רק במשחק הקרוב: "המשחקים הקרובים יתנו לנו צ'אנס להבין באיזה מצב אנחנו כקבוצה. עוד לא חשבתי על המשחק אחרי צסק"א. אנחנו מתמקדים קודם במשחק הקרוב ואחר כך נדאג לשלב הבא. אני לא אוהב להסתכל רחוק מדי וכשחקן אני אוהב להתמקד במשימה אחת".

דה קולו וקלייברן. הכי טובים ביבשת (אתר היורוליג)
דה קולו וקלייברן. הכי טובים ביבשת (אתר היורוליג) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי