ספאחיה: צסק"א זו רמה אחרת בשבילנו, לא מוטרד מההפסד

ספאחיה
ספאחיה | עדי אבישי

מאמן מכבי תל אביב לא התרגש יתר על המידה מכך שקבוצתו ספגה 101 נקודות במוסקבה: "זו לא בעיה כשזה קורה מול קבוצה כה חזקה, יום אחד נגיע לרמה שלהם"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב אמנם ספגה 101 נקודות במוסקבה אצל צסק"א וקלעה 86 בלבד, אבל הרבע האחרון בו קלעה 29 נקודות, למרות ההפסד, בכל זאת העלה מעט חיוכים.


הצהובים כבר פיגרו ב-20 נקודות הפרש ברבע השלישי, אבל הצליחו להוריד את הפער עד לכדי שש נקודות הפרש ברבע האחרון ורק התפרקות בדקת הסיום הובילה לכך שהמשחק הסתיים ביתרון דו ספרתי, הרוסים קלעו למעשה שתי שלשות לאחר שהמשחק כבר הוכרע על הנייר.




מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה הודה בסיום מול המיקרופונים: "הקבוצה הטובה יותר ניצחה. כמו שאמרתי לפני המשחק, צסק"א זו רמה אחרת מבחינתנו וזה הכל. הרבע השני היה מכריע, הם דחפו אותנו לקצה וקלעו נקודות חשובות בזמן שאנחנו לא קלענו והיינו בבלק-אאוט. מלבד שניות הסיום ברבע האחרון היינו במשחק, גם ברבע השלישי לא ויתרנו. זה חלק מתהליך הגדילה והניסיון שהקבוצה צוברת ואני בטוח שהחבורה הזו תהיה טובה יותר בהמשך. אנחנו לא באותה הליגה של צסק"א, מצער לומר זאת, אבל זה המצב בשלב זה. אנחנו עוד נגיע לרמה הזו יום אחד".



ספאחיה. לא מוטרד מכך שצסק"א קלעה 101 נקודות (דני מרון)


המאמן אמר על יכולתו של נוריס קול, שקלע 24 נקודות: "התקפית הוא אולי היה השחקן הכי טוב הערב וברבע האחרון גם בהגנה הוא חטף כמה כדורים. זה לא היה מספיק מול יריבה כה חזקה במקביל לטעויות שלנו, אבל זו חלק מהתכנית שלנו לטווח ארוך עם קבוצה חדשה ושחקנים שלא רגילים לרמות האלה". 


המפגשים מול פנאתינייקוס ופנרבחצ'ה בשבוע הבא: "אנחנו נעבוד קשה על הפרקט, נאמין אחד בשני וננסה לשחק כמה שיותר כמו ברבע הרביעי הערב. אני לא מאשים את השחקנים שלי, אני עדיין אוהב אותם ומאמין בהם, זה חלק משלב הגדילה שלנו כקבוצה. אני לא מוטרד מכך ששוב ספגנו מעל 90 נקודות, זו לא בעיה כאשר זה קורה מול צסק"א".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי