ספאחיה: יכול להיות שתומאס ייעדר יותר משלושה שבועות

נבן ספאחיה
נבן ספאחיה | אודי ציטיאט

מאמן מכבי ת"א דיבר לקראת המשחק מול מלאגה (חמישי, 21:00): "נשחק כמו מול פנרבחצ'ה, אנחנו מוכנים למשחק בצורה טובה". על סאגת הדרבי: "אדבר על הפועל אחרי המשחק, בינתיים אני לא יודע כלום"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב עורכה הערב (רביעי) את מסיבת העיתונאים השבועית לקראת המשחק מול מלאגה במחזור ה-15 ביורוליג בהיכל מנורה מבטחים (חמישי, 21:00).

הצהובים רוצים לסיים את הסיבוב הראשון עם ניצחון ומאזן של תשעה ניצחונות ושישה הפסדים שיתנו להם דחיפה משמעותית לקראת הקרבות הקשים בסיבוב השני על העלייה לרבע הגמר. הקבוצה הספרדית מגיעה במומנטום חיובי אחרי שלושה ניצחונות רצופים.

ספאחיה פתח את דבריו והתייחס ליריבה: "אנחנו הולכים לסיים את החלק הראשון של העונה האירופית. הקבוצה נמצאת בכושר טוב, חוץ מדשון תומאס שלא ישחק וייעדר מהמגרשים שלושה שבועות, אולי אפילו יותר, נגלה בהמשך. כל קבוצה ביורוליג צריכה להיות מוכנה לשחק בכל סיטואציה".

הכושר של מלאגה: "הם קבוצה מצוינת. כל הקבוצות בליגה הזו טובות ומצבם בטבלה לא משנה. ניערך למשחק הזה כמו שנערכנו לפנרבחצ'ה. נשחק ככה מהשנייה הראשונה וננסה לנצח. יש להם איזון טוב בקבוצה, הם קולעים טוב לשלוש ואני מקווה שנצליח לעצור את הקליעות שלהם".

על כך שהיה זמן להתכונן למשחק: "זה עזר לנו בעיקר לנוח, לא להתכונן. ראיתי את האימונים האחרונים ואני חושב שאנחנו בהחלט מוכנים למשחק בצורה טובה".

דשון תומאס. פציעה קשה משחשבו (עדי אבישי)
דשון תומאס. פציעה קשה משחשבו (עדי אבישי)

הניצחון על פנרבחצ'ה: "אני חושב שהשחקנים מבינים שאנחנו כבר ארבעה חודשים ביחד והם מכירים את הליגה ואת עצמם טוב יותר. אנחנו לא צריכים לחשוב על המשחק ההוא, אלא על המשחק הבא. זו הפילוסופיה שלי".


חסרונו של תומאס
: "אני מקווה שלא תהיה לזה השפעה וששחקנים אחרים יופיעו. חלק יקבלו יותר דקות ואני מקווה שנעבוד כולם כמו קבוצה".

מייקל רול. אין משחק נוח ביורוליג (עדי אבישי)
מייקל רול. אין משחק נוח ביורוליג (עדי אבישי)

סאגת הדרבי: "אני לא יודע על זה כלום. באנו לכאן לדבר על מלאגה ואחרי המשחק הזה לא תהיה לי בעיה לדבר על הפועל ת"א. אני לא יודע על שום דבר שקורה, אולי אתם יודעים יותר ממני. אני והשחקנים שלי ממוקדים במשחק מול מלאגה".

היריבה מספרד: "אני לא חושב שיהיה למכבי תל אביב משחק נוח. נוח זאת מילה שלא קיימת בכדורסל. כל משחק הוא קשה ואני בטוח שמחר יהיה הכל חוץ מנוח". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי