דונצ'יץ' מחכה: מכבי ת"א תנצח במדריד לראשונה מאז 2010?

ארטיום פרחוסקי ומייקל רול
ארטיום פרחוסקי ומייקל רול | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

עם שלושה הפסדים בארבעת המחזורים האחרונים, הצהובים פוגשים את הכוכב הצעיר והבלאנקוס הלוהטים. רודי פרננדס לא צפוי להיות בסגל של הקבוצה הספרדית

(גודל טקסט)
המחזור ה-16 ביורוליג יינעל מחר (שישי, 21:45) כשריאל מדריד תארח את מכבי תל אביב פלאסיו דה דפורטס דה לה קומונידד דה מדריד למשחק המרכזי של המחזור.


הבלאנקוס התאוששו מתקופה רעה וחזרו לצמרת הטבלה במפעל עם ארבעה ניצחונות רצופים (שמונה בכל המסגרות), במיוחד בזכותו של הפנומן הצעיר, לוקה דונצ'יץ', שאף נבחר ל-MVP של המחזור הקודם.




הצהובים לעומת זאת הפסידו בשלושה מארבעת המשחקים האחרונים, אבל יקוו לשחזר את הניצחון המפתיע מהסיבוב הקודם ולהשאיר מאחור את ההפסד הכואב בדרבי. נבן ספאחיה אמר באימון המסכם במדריד: "יש הרבה דברים להתכונן אליהם כשפוגשים קבוצה כל כך טובה. יהיה קשה כי הם משחקים טוב כרגע, אבל ננסה לעשות את המיטב ואנחנו חושבים בצורה חיובית על המפגש. אני מצפה מהבחורים לשחק קשוח, להיות טובים יותר בהגנה ולהמשיך לעשות את הדברים הטובים שעשינו ברוב שלבי העונה".


מאז הקמת היורוליג בשנת 2000, הקבוצות נפגשו 22 פעמים והמאזן עומד על 10:12 לטובת הקבוצה הספרדית. הפעם האחרונה בה הצהובים ניצחו במדריד הייתה במרץ 2010, אז הקבוצה של פיני גרשון גברה 64:66 על זו של אטורה מסינה בתום קרב דרמטי. מאז המאזן עומד על 0:6 לטובת הבלאנקוס על אדמת ספרד.


Yeah, We have landed in Madrid pic.twitter.com/7zC5oSQKMq

— Maccabi Tel Aviv BC (@MaccabitlvBC) January 3, 2018


דשון תומאס ונוריס קול הפצועים לא יעמדו לרשותו של נבן ספאחיה, כשמהצד השני רודי פרננדס לא צפוי להיות בסגל של פבלו לאסו לאחר שהחמיץ את המשחקים האחרונים בעקבות פציעה.


what's up, Doc? pic.twitter.com/CTkjR8mkNJ

— Maccabi Tel Aviv BC (@MaccabitlvBC) January 4, 2018

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי