ברצלונה כתשה את צסק"א, 79:90 לפנאתייניקוס על אנדולו אפס

ניק קלאת'ס מול ריקי לדו
ניק קלאת'ס מול ריקי לדו | אתר היורוליג

הקטלונים הנחילו לאלופת אירופה הפסד רביעי העונה ביורוליג אחרי 72:85 מרשים. היוונים חגגו בזכות 17 נקודות של קלאת'ס. ולנסיה שרדה מותחן אדיר עם 83:85 דרמטי על מלאגה

(גודל טקסט)
שלושה משחקים פתחו הערב את המחזור ה-16 ביורוליג. פנאתייניקוס גברה 79:90 על אנדולו אפס. ולנסיה שרדה מותחן מול מלאגה ובמוקד: ברצלונה היממה את צסק"א מוסקבה עם תצוגה ביתית מפלצתית. 


פנאתינייקוס – אנדולו אפס 79:90
פנאתינייקוס רשמה הערב (חמישי) ניצחון מרשים על אנדולו אפס, שמיצב עוד יותר את דירוגה במקום השלישי בואכה שני. ניק קלאת'ס הציג משחק נפלא (17 נקודות), ניקוס פפאס תרם את חלקו (16 נקודות), והירוקים פתחו פער 11 כבר ברבע הראשון. הטורקים ניסו למזער נזקים, אך בחוריו של צ'אבי פסקוואל עמדו בלחץ עד לניצחון. ג'וש אדאמס מנגד לא הושיע עם 20 משלו.



מלאגה – ולנסיה 85:83

אחרי שבוע עמוס עבור המארחת, בו ניצחה את מכבי תל אביב ביורוליג ואת ולנסיה בליגה, היא נכנעה לעטלפים אחרי מותחן אדיר. ולנסיה השיגה ניצחון חמישי העונה, שרק סיבך את הקרב על המקום השמיני. רפא מרטינס רתח עם 17 נקודות (3 מ-4 מחוץ לקשת) עבור המנצחת, כשאלברטו אבלאדה תרם 16 משלו. מלאגה עם עם 9:7 כבר ביורוליג, כשברבע האחרון היא איבדה את הראש. נמניה נדוביץ' בלט עם 23 נקודות.


ברצלונה – צסק"א מוסקבה 72:85

איזו תצוגה של הקטלונים על חשבון מוליכת היורוליג, שספגה את ההפסד הרביעי שלה העונה. ברצלונה הציגה יכולת הגנתית מרשימה והנחילה לצסק"א הפסד שני על אדמת ספרד, אחרי המפגש אצל ריאל מדריד, ובוודאי רשמה את הניצחון הביתי הגדול ביותר שלה העונה. הבריחה הגדולה של הקטלונים הגיעה ברבע הרביעי, כשהיא פתחה כבר פער של 20 נקודות. תומא הרטל בלט עם 12 נקודות ושמונה אסיסטים, חואן קרלוס נבארו תרם 10 משלו וסידר לברצלונה מאזן 10:6. 17 נקודות של ננדו דה קולו (3 מ-5 מחוץ לקשת) לא עזרו לאורחת. 

 
 

Here comes @FCBbasketpic.twitter.com/taxijhzWu6

— EuroLeague (@EuroLeague) January 4, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי