תומאס: זו העונה הכי טובה בקריירה שלי, שמח בת"א

דשון תומאס
דשון תומאס | עדי אבישי

הפורוורד הפצוע של הצהובים ל-Hoopshype: "במכבי תל אביב מאמינים בי, וזה חשוב. תל אביב נהדרת, כולם מדברים כאן אנגלית". על דונצ'י'ץ': "עמוס בפוטנציאל". ספאחיה אחרי ההפסד לריאל: "הם היו עקביים יותר"

(גודל טקסט)
כשהיא נטולת דשון תומאס ונוריל קול, מכבי תל אביב נכנעה אמש (שישי) 93:81 לריאל מדריד. הצהובים ספגו הפסד שני ברציפות השבוע, והם כבר במקום השמיני. הבלאנקוס חגגו ברבע השלישי עם 10:21, שהשאיר את נבן ספאחיה חסר אונים.


מאמן הצהובים ניסה להסביר: "ריאל הייתה טובה יותר ושיחקה בעקביות. היה לנו רבע ראשון מצוין מבחינה התקפית, אבל היה קשה לנו מאוד לשחק 40 דקות עם רוטציה כל כך קצרה כמו שהייתה לנו הערב. ברבע השלישי שינינו הרכבים והם ניצלו את זה כדי לנצח. כרגע ריאל משחקים כדורסל נהדר, ניסינו אבל זה לא עבד. אני מקווה שלפחות אחד מהפצועים שלנו יחזור למשחק הבא".



פייר ג'קסון, שבלט עם 29 נקודות, הפתיע בסיום: "ויתרנו על המשחק ברבע השלישי. ריאל קלעו כמה שלשות וזה הספיק להם כדי לברוח. במחצית הראשונה היינו טובים, אבל לא הצלחנו להתמיד במחצית השנייה, שהיא הקובעת באמת. צריך לסיים את המשחק יותר טוב ממה שאתה מתחיל". הצהובים ינסו להתאושש בשבוע הבא כשהם יפגשו בליגה את הפועל אילת ובמחזור הבא יארחו את באמברג, אותה ניצחו בסיבוב הקודם בזכות תצוגה של ג'קסון.



מאושר. תומאס (עדי אבישי) 


מאוחר יותר, תומאס העניק ראיון בארצות הברית ל-Hoopshype: "זו העונה הטובה ביותר בקריירה שלי, למרות שהיא עוד לא הסתיימה. ניסיתי לעשות לעצמי שם בעונה הראשונה, אבל בברצלונה שינו את לי העמדה וזה לא התקדם. אחרי התקופה בטורקיה הרגשתי שאני צריך להתקדם. במכבי תל אביב אני מרגיש נהדר, כי הקבוצה מאמינה בי. אני זקוק לביטחון ומקבל אותו מהצוות המקצועי והמועדון. זה חשוב בשבילי". 

הפורוורד הוסיף: "תל אביב היא עיר נהדרת עבור אמריקאים, כי כולם מדברים אנגלית. אני מרגיש כאילו אני במיאמי או ניו יורק. אשמח לעשות קריירה כמו של פיט מיקאל. ברור שאני רוצה לשחק ב-NBA, אבל אני חושב שאני מתאים יותר כרגע לכדורסל האירופי. אני רוצה למצות את עצמי קודם כל באירופה". ללוקה דונצ'יץ' היה לתומאס רק מילים חמות: "הוא עמוס בפוטנציאל. יש לו סיכוי אמיתי להיות שחקן איכותי ב-NBA".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי