טרינקיירי: השופטים הכריעו את המשחק לטובת מכבי ת"א

פייר ג'קסון
פייר ג'קסון | עדי אבישי

מאמן באמברג זעם בסיום: "אם אחשוב על השריקות שלא קיבלנו, אתאבד. שביורוליג יעשו בדק בית". נבן ספאחיה הודה: "הם היו טובים יותר, אבל אני גאה בשחקנים". כוכב המשחק פייר ג'קסון: "ניצחון גדול וחשוב"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב הצליחה להימנע הערב (חמישי) מלהסתבך כהוגן ביורוליג ולהיקלעות למאזן שלילי, כאשר ניצחה 88:90 דרמטי בהיכל ביד אליהו ושיפרה את מאזנה ל-8:9.


המאמן נבן ספאחיה לא הסתיר את אכזבתו מהיכולת גם הערב, אך הבהיר: "אני גאה בקבוצה שלי. ניסינו, ניסינו מאוד, אבל לפעמים דברים לא עובדים וגם עבורי כמאמן זה קשה. לא הבנתי חלק מהתגובות של השחקנים, אך אני לא רוצה להאשים אותם. אנחנו יכולים לעשות טוב יותר גם בהגנה וגם בהתקפה.




"לפעמים זה לא עובד, אבל לפחות יש לנו לב גדול", המשיך הקרואטי. "ניסינו עד השנייה האחרונה לנצח ומגיע לנו הניצחון הזה, כי שיחקנו במשך 40 דקות. מגיע לבאמברג את כל הקרדיט על כדורסל טוב יותר הערב".


מי שבכל זאת זכה למחמאות היה ג'ון דיברתולומיאו: "אני מאוד אוהב אותו. הוא סובל השנה כי זו עונת יורוליג ראשונה שלו. הוא שיחק הרבה היום בגלל בעיית העבירות של ג'קסון, הוא מעולם לא שיחק כרכז וניסינו ללמד אותו. אם מישהו יפצע לטווח ארוך, אולי אחשוב על חיזוק, אבל נוריס קול צפוי לחזור כבר בשבוע הבא ולא פשוט למצוא עכשיו שחקנים. מייקל רול לקח היום יותר מדי על עצמו, אבל הוא שחקן חשוב ועושה דברים מדהימים. ניסינו לעצור את היקמן, אבל שחקנים עשו טעויות בשמירה עליו. לפעמים מאמנים מכינים משהו ובסוף קורה משהו אחר".




ספאחיה משתולל על הקווים. יודע שהגיע לבאמברג, אבל גאה בשחקניו (עדי אבישי)


מצטיין הערב, פייר ג'קסון שניצח את המשחק, אמר על המהלך האחרון ובעיית העבירות שספג: "הייתה לי אנרגיה לנצח את המשחק כי לא שיחקתי בגלל העבירות. לא יודע להסביר את השריקה הזו ואני לא יכול לקלל מול המצלמות, לא הסכמתי איתה והכי חשוב שניצחנו. חיכיתי להזדמנות וכשקיבלתי אותה ניסיתי לנצח את המשחק. עשינו את העבודה שלנו. זה ניצחון גדול עבורנו, אחרי כמה מאבקים קשים. זה היה חשוב במיוחד בפני הקהל המצוין שלנו הערב".


מאמן באמברג אנדראה טרינקיירי אמר בסיום דברים קשים וחריגים למדי: "כל פעם שאנחנו מגיעים לעיר הזו יש פה כדורסל מיוחד. השופטים הכריעו את המשחק, זה לא היה רק כדורסל. כולם מבינים את זה. פשוט מאוד. כל השריקות לטובתם הכריעו. אני מברך את מכבי, אבל הניצחון הגיע לנו. השחקנים שלנו שיחקו כדורסל מדהים. כשאני משחק נגד מכבי אני לא מצפה לקבל את כל השריקות, אבל לא את מה שהיה פה היום. היורוליג צריכים לעשות בדק בית עם מה שהיה פה היום".



דברים קשים בסיום המשחק. 
טרינקיירי (עדי אבישי)


עוד הוסיף המאמן המנוצח: "אמרתי לשחקנים שהניצחון הגיע להם. כולם ראו את זה. אני לא מבין למה השיפוט הכריע. אני לא יכול להגיד שום דבר אחר על המשחק הזה. באנו לפה ושיחקנו כדורסל ולעזאזל תנו לנו לנצח. גם הבן הקטן שלי יכול להבין מה קרה. אני גאה באיך ששיחקנו ואם אחשוב על השריקות שלא קיבלנו, אתאבד. לא ניצחנו בגלל דברים שלא קשורים לכדורסל".


נבן ספאחיה נשאל לאחר מכן על התלונות של טרינקיירי והשיב: "זו לא שאלה בשבילי. אני לא מגיב על דברים שאנשים אחרים אומרים. ניצחנו, למה שאני ידבר על שופטים? אני לא מתכוון להגיב על זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי