קול: מצפים למשחק מסובך, אולימפיאקוס אחרי הפסד קשה

נוריס קול
נוריס קול | אודי ציטיאט

גארד מכבי ת"א התייחס להתמודדות המסקרנת מול היוונים והוסיף: "נצטרך לדבוק ביסודות המשחק שלנו, המטרה היא להוציא את תכני המשחק לפועל". על בולדן: "ג'ונה מאוד יחסר לנו, הוא חלק חשוב בקבוצה"

(גודל טקסט)

המשחק המסקרן בין מכבי תל אביב לאולימפיאקוס ייצא לדרך הערב (שלישי, 21:00), כאשר הצהובים יצאו ליוון למשחק במסגרת המחזור ה-18 ביורוליג. הצהובים הגיעו להתמודדות מהמקום ה-17 עם 26 נקודות ומאזן חיובי של 8:9 ביורוליג.

החבורה של נבן ספאחיה סיפקה לא מעט דפיקות לב לאוהדיה במחזור היורוליג האחרון, כשהפכה את התוצאה מול באמברג בדקות האחרונות למשחק. למכבי ת"א מחכה עוד משחק בית לא פשוט מול הכוכב האדום בלגרד. בסיבוב הראשון הצהובים לא הצליחו לנצח את שתי היריבות הקרובות, וכעת הם מחפשים נקמה.

במשחק בשבוע שעבר מול הגרמנים, מכבי ת"א נאלצה לשחק ללא ג'ונה בולדן שסבל מנקע בקרסול ולכן נעדר. הפורוורד הצעיר לא טס עם חבריו לקבוצה ליוון, ויעבור טיפולים במטרה להכשירו למשחק מול הסרבים. 

נוריס קול, שבימים אלו שב לאימונים לאחר שהתאושש מפציעה בשריר הירך ואף עשוי לעבור מבחן כשירות לפני המשחק הערב, אמר על היעדרותו של בולדן: "ג'ונה מאוד יחסר לנו, הוא חלק חשוב בקבוצה והוא סופר-אתלט. אנחנו צריכים לסגור לריבאונד כקבוצה, ולדבוק ביסודות המשחק שלנו".

ג'ונה בולדן. נוריס קול מתגעגע (עדי אבישי)
ג'ונה בולדן. נוריס קול מתגעגע (עדי אבישי)

על אולימפיאקוס: "אני מרגיש טוב, מצבי השתפר מאוד. הצלחתי להתאמן ונראה איך ארגיש לקראת המשחק. אנחנו מצפים שזה יהיה משחק עם הרבה לחימה. אולימפיאקוס מגיעה אחרי הפסד קשה ואנחנו אחרי ניצחון קשה. אנחנו מצפים להתמודדות מסובכת, יש לנו תכנית משחק והיו לנו אימונים טובים. המטרה היא להוציא את תכנית המשחק לפועל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי