70:79 לחימקי על הכוכב האדום, באמברג יצאה מהמשבר

טיילור רוצ'סטי
טיילור רוצ'סטי | אתר היורוליג

יורוליג: שבד רתח עם 29 נקודות והעמיק את המשבר של הסרבים, שספגו הפסד 11 העונה. הגרמנים חגגו עם 86:93 על ז'לגיריס קובנה וקטעו את הרצף השלילי, רוביט רתח עם 22 נקודות. 76:81 לוולנסיה על ברצלונה

(גודל טקסט)
מלבד המפגש של מכבי תל אביב אצל אולימפיאקוס, שלושה משחקים נוספים הערב (שלישי) במחזור ה-18 ביורוליג. חימקי מוסקבה העמיקה את המשבר של הכוכב האדום בלגרד, באמברג יצאה מהמשבר שלה מול ז'לגיריס קובנה, וברצלונה נכנעה לוולנסיה. 


הכוכב האדום בלגרד – חימקי מוסקבה 79:70

אחרי הפסד כואב, המארחת נכנעה בפעם השנייה ברציפות. הסרבים הציגו משחק איכותי במחצית הראשונה, אולם האיכות של אלכסיי שבד הייתה גדולה עליהם. כוכב חימקי רתח עם 29 נקודות, וסידר לחימקי ניצחון חשוב. אפילו 27 נקודות של טיילר רוצ'סטי לא הצליחו לסייע לכוכב האדום. אקס מכבי תל אביב גם תרם תשעה כדורים חוזרים ושבעה אסיסטים, אבל הכוכב האדום בלגרד כבר עם מאז 11:7 העונה. 

 
 

באמברג – ז'לגיריס קובנה 86:93

אחרי חמישה הפסדים רצופים, ושבעה הפסדים בשמונת המשחקים האחרונים שלהם, הגרמנים חזרו לחייך והנחילו לליטאים הפסד שביעי העונה. דווקא אחרי רצף של שישה ניצחונות בשבעת המחזורים האחרונים, האורחת נעצרה. אגוסטינו רוביט היה איכותי עם 22 נקודות וחמישה כדורים חוזרים, וודניאל האקט תרם 16. ארתורס מילקניס קלע 18 נקודות, ארון וויאט הוביל את המפסידה עם 23. 


 

שוב כיכב. שבד (אתר היורוליג) 


ולנסיה – ברצלונה 76:81

העטלפים הנחילו לאורחת הפסד שביעי בתשעת המשחקים האחרונים, והשכיחו את ההפסד לפנרבחצ'ה במחזור הקודם. בויאן דובלייביץ' בלט אצל ולנסיה עם 19 נקודות, וסידר לקבוצתו ניצחון שישי העונה ביורוליג. 15 נקודות של פייר אוריאולה לא הצליחו לעצור את המפולת של ברצלונה, תומא הרטל הוסיף 14 משלו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי