נמשכים המאמצים להכשיר את בולדן לקראת הכוכב האדום

ג'ונה בולדן
ג'ונה בולדן | עדי אבישי

מכבי תל אביב נערכת לקרב החשוב נגד החבורה מסרביה, והפורוורד עדיין בספק למשחק. מייקל רול: "בגלל העובדה שהיינו 48 שעות לפני המשחק הבא שלנו לא סגרנו את הפער מול אולימפיאקוס". סרטים שחורים לזכר דוידסקו

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב נערכת לקראת המשחק החשוב הערב (חמישי, 21:00) ביד-אליהו נגד הכוכב האדום בלגרד. לאור העובדה שהקבוצה מדורגת במקום השמיני בטבלת היורוליג, הפסד עלול לסבך את הבחורים של נבן ספאחיה ולהרחיק אותם מחימקי השביעית, כשבאסקוניה נושפת בעורף.


לשמחת הצהובים ג'ון דיברתולומיאו ודיאנדרה קיין, שהיו בספק, עברו אתמול בהצלחה בדיקות ויירשמו למשחק. כעת מופנים עיקר המאמצים להכשיר את ג'ונה בולדן, והחלטה בנוגע אליו צפויה להתקבל במהלך היום. הקבוצה תשחק עם סרטים שחורים לזכרו של מאמן העבר אריה דוידסקו, וכמו כן לפני המשחק יניפו האוהדים שלטים עם הכיתוב we remeber, לציון הקמפיין להעלאת המועדות לזכרון השואה.



מייקל רול אמר לקראת הקרב: "נתמקד בתכנית המשחק, ננסה להתאושש ופשוט לשחק קשוח במשך 40 דקות. בשני המשחקים האחרונים לא היינו טובים הגנתית. אני חושב שאולימפיאקוס שיחקו נהדר, לצערנו הם עלו להפרש גבוה כבר בשלב מוקדם ובגלל העובדה שהיינו 48 שעות לפני המשחק הבא שלנו לא סגרנו את הפער. התמודדנו טוב איתם במשחק הראשון, אז לא הייתה בעיית מאצ' אפ. ההפרש הגדול היה כי היה לנו משחק רע לא שיחקנו טוב והם שיחקו טוב, זה הסיפור. עוד לא ראיתי את הוידאו, כרגע הפוקוס הוא הכוכב האדום".

⚡️IT'S GAMEDAY⚡️
@MaccabitlvBC@kkcrvenazvezda
@EuroLeague game 19
️Menora Mivtachim arena, TLV
21:00
#צהובעולה
Preview >>https://t.co/scQU6lDGJVpic.twitter.com/VRsSX2DXNJ

— Maccabi Tel Aviv BC (@MaccabitlvBC) January 18, 2018



לוח הזמנים הצפוף:
"זה כיף, זה המקצוע שלנו, אנחנו אוהבים את זה, אף אחד לא מתלונן על הקושי שבדבר, אנחנו זוכים לשחק כדורסל. ככל שהעונה מתקדמת מרגישים את זה פיזית עם העייפות והפציעות, אבל כולם מרגישים את זה כי כל הקבוצות ביורוליג משחקות את אותו מספר משחקים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי