בולדן לא השתתף באימון מכבי ת"א, אמור לשחק במילאנו

ג'ונה בולדן
ג'ונה בולדן | עדי אבישי

הצהובים המריאו והשחקן קיבל מנוחה עקב קרסולו הרגיש. דיאנדרה קיין: "כל משחק חשוב, אבל המשחק הזה חשוב במיוחד". האקס קולטון אייברסון מצא קבוצה סוף סוף וסיכם באנדורה מהליגה הספרדית

(גודל טקסט)

על רקע ההפסד המאכזב להפועל גלבוע/גליל במוצאי שבת, מכבי תל אביב המריאה מוקדם יותר היום (רביעי) למילאנו, לקראת המשחק ביום שישי נגד הקבוצה של סימונה פיאניג'אני, אנדרו גאודלוק וקרטיס ג'רלס במסגרת המחזור ה-20 של היורוליג.

ג'ונה בולדן לא התאמן עם הקבוצה היום, וזאת במטרה לשמור אותו מבחינה פיזית לקראת המשחק בשישי, וכדי לא לסכן את קרסולו הרגיש. כזכור במשחק הקודם גברו בחוריו של נבן ספאחיה 68:79 על המדורגת 15, אלא שבשני המחזורים האחרונים ניצחה מילאנו את מלאגה ובאסקוניה.

הגארד דיאנדרה קיין אמר לקראת המשחק: "כל משחק חשוב, אבל המשחק הזה חשוב במיוחד בשביל לשמור אותנו במיקום גבוה בטבלה. ננסה לשחק קשוח במשך 40 דקות וננסה לנצח".

בולדן
בולדן. אמור להיות כשיר (עדי אבישי)

איך עוצרים את הגארדים של מילאנו: "אנחנו נגיע למשחק הזה באותה גישה כמו תמיד, נילחם 40 דקות, יש לנו הרבה ביטחון בגארדים ובגבוהים שלנו ואיך שאנחנו משחקים הגנתית. זה יהיה אתגר עבורנו אבל אנחנו מוכנים".

בתוך כך לפי דיווחים באירופה, אקס הקבוצה, קולטון אייברסון, שלא שיחק מאז עזב את הצהובים בסיום העונה שעברה, הגיע לסיכום עם אנדורה מהליגה הספרדית וישוב ל-ACB אחרי ששיחק שם בעבר במדי באסקוניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי