"שום דבר לא יבוא לנו בקלות, צריכים להיות אגרסיביים"

שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

במכבי תל אביב מודעים לחשיבות המשחק מול מילאנו (שישי, 21:45), עשרות אוהדים ישראלים צפויים להגיע למגרש. בולדן לקח היום חלק עם אימוני הקבוצה. פיאניג'אני: "רוצים לנצח קבוצה מהטופ 8"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב (9:10) תתמודד מחר (שישי, 21:45) מול ארמאני מילאנו (13:6) במסגרת המחזור ה-20 של היורוליג, כשהיא יודעת שכל משחק עשוי להיות קריטי למאבקי העלייה הקשים לשלב רבע הגמר.


בקבוצה ממשיכים במאמצים להכשיר את הפורוורד ג'ונה בולדן למשחק, ולשם כך אף העניקו לו מנוחה מאימונים אמש. היום הוא כבר לקח חלק פעיל באימון הקבוצה. עשרות אוהדים ישראלים צפויים להגיע למדיולאנום פורום כדי לעודד את הקבוצה של נבן ספאחיה.



הפורוורד דשון תומאס התייחס לימים הרבים שעברו מאז המשחק האחרון שקיימה הקבוצה: "עבדנו על הרבה פרטים קטנים, בעיקר בהגנה. דיברנו על איך להיות יותר אגרסיביים ואיך לשמור על רמת אינטנסיביות לאורך זמן במשחק. אף אחד לא חושב שדברים יבואו בקלות. אנחנו צריכים לעלות בגישה המתאימה ועם האנרגיות הנכונות. עבורי כל משחק הוא משחק שחייבים לנצח, במיוחד בחלק מתקדם של העונה".


מאמן מילאנו ואקס הפועל ירושלים סימונה פיאניג'אני מקווה להמשיך את המומנטום החיובי משני הניצחונות האחרונים על מלאגה ובאסקוניה. "כדי להישאר במשחק נצטרך לשחזר את מה שעשינו בשני המשחקים האחרונים במובנים של הנעת הכדור, שליטה בקצב ולתקוף בביטחון עם מספר שחקנים. למכבי יש הרבה אנרגיות והם יותר פיזיים מאיתנו. אנחנו יודעים שאנחנו יכולים להתמודד איתם, אבל בשביל לנצח בפעם הראשונה קבוצה מהטופ 8 ביורוליג, נצטרך להעלות את רמת התחרותיות והפיזיות שלנו".


It's video session time pic.twitter.com/6CDv95ghXm

— Maccabi Tel Aviv BC (@MaccabitlvBC) January 25, 2018

הסנטר אלכס טיוס הוסיף: "אני חושב שקודם כל להישאר מפוקסים בהגנה, לבוא עם אנרגיות וזה יעזור לנו לנצח. היו לי פה הרבה זכרונות טובים, אבל לזכייה ביורוליג כאן תמיד יהיה מקום מיוחד בלב שלי. אחד הדברים הכי טובים בלשחק עבור מכבי תל אביב זה שהאוהדים בכל מקום. אנחנו אוהבים את זה ותמיד נותן לנו אנרגיות ואנחנו אסירי תודה שהם מלווים אותנו ונחזור עם הניצחון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי