ספאחיה: חייבים להשתפר בהגנה אם רוצים לעשות צעד קדימה

נבן ספאחיה
נבן ספאחיה | אודי ציטיאט

הצהובים אמנם הציגו יכולת שיא בהתקפה אחרי שניצחו 102:111 במילאנו, אך המאמן יודע שברגעים המכריעים יצטרכו יותר מזה. קיין: "ראו שהיה לנו שבוע שלם להתאמן"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב גברה אתמול (שישי) במילאנו 102:111 על ארמאני המקומית של סימונה פיאניג'אני והאקס אנדרו גאודלאק, במשחק בו הציגה יכולת התקפית, אך גם המאמן נבן ספאחיה יודע שהקבוצה צריכה להשתפר בהגנה.

"זה היה משחק קבוצתי טוב, אנחנו חייבים להיראות טוב יותר בהגנה אם רוצים לעשות עוד צעד קדימה העונה", אמר בסיום ספאחיה. אלכס טיוס סיכם: "זה היה משחק שקלענו בו הרבה. עצרנו אותם לקראת הסוף, קלענו ונלחמנו לאורך כל המשחק וזה מה שעשה את ההבדל".

מאזנם של הצהובים שניצבים במקום השמיני עומד על 9:11, ממש כמו חימקי מוסקבה שניצבת מקום אחד מעליהם. בשבוע הבא מחכה להם ז'לגיריס קובנה של שרונאס יאסיקביצ'יוס מהמקום השישי, עם הזדמנות לצמצם פערים לקראת הרגעים המכריעים בקרב על הפלייאוף.


קיין. מרוצה מהניצחון החשוב (אודי ציטיאט)

דיאנדרה קיין הוסיף: "זה היה מאמץ קבוצתי גדול של כולם. היה לנו את כל השבוע להתאמן וראו את זה במשחק. היה חשוב מאוד לנצח. היינו טובים יותר במחצית השנייה כשנוריס קול קלע כמה סלים גדולים ועשינו כמה עצירות חשובות וזה היה מאמץ קבוצתי גדול". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי