נבארו: חשוב שנדע לשנות את המצב ולשחק ללא פחד

חואן קרלוס נבארו
חואן קרלוס נבארו | אתר רשמי

אחרי פיטוריו של אלונסו, קפטן ברצלונה התראיין לקראת המפגש מול מכבי תל אביב ביורוליג: "חשוב שנאמין בעצמנו. חסר לנו אופי העונה, העונה המצב ביורוליג שונה. עדיין רוצים להיאבק על כל התארים"

(גודל טקסט)

ברצלונה עדיין ממשיכה בחיפושים אחר יורש לסיטו אלונסו. המועדון הודיע אמש (שני) על סיום דרכו של המאמן שהגיע בתחילת העונה, בעקבות התבוסה לבאסקוניה 96:72, שהורידה אותה אל המקום הרביעי בליגה הספרדית וגרמה להנהלת הקבוצה לקחת את ההחלטה לסיים את הקדנציה הקצרה של הספרדי. מי שיעמוד על הקווים מול מכבי תל אביב בחמישי (21:00) הקרוב הוא אלפרד ג'ולבה.

מאמן המילואים הוזעק כדי לסייע, בתקווה לשפר את מצבה של ברצלונה ביורוליג, שם היא מחזיקה במאזן 14:7. "ברצלונה החליטה לסיים את היחסים החוזיים עם סיטו אלונסו. אנו מאחלים לו את הטוב ביותר, אישית ומקצועית, ולהודות לו על המקצועיות שלו והמסירות למועדון", נכתב בהודעה הרשמית.

היום חואן קרלוס נבארו סיפר לתקשורת המקומית: "אנחנו חייבים לשנות את המצב ולשחק ללא פחד. חשוב שנאמין בעצמנו, ונהיה עקביים בכול משחק. חסר לנו אופי העונה, ואנחנו צריכים לחזור לדברים שאפיינו אותנו בהצלחות".


הדרך לא עבדה. סיטו אלונסו (אתר רשמי) 

הפרידה מאלונסו אמר הקפטן: "לכל מאמן יש את הקו והדרך שלו, אבל אין לי ספקות שסיטו רצה להצליח. עכשיו, עם אלפרד ננסה ליישר את הקו לפיו הדרך שלו. אני לא יודע כמה זמן הוא יישאר איתנו, אבל חשוב שנישאר מאוחדים בלי קשר לדברים שיקרו".

לקראת המפגש בתל אביב: "המצב העונה ביורוליג שונה, חשוב שנדע להתאים את עצמנו ולספק את הדרישות שהמפעל הזה דורש מאיתנו".

המצב של הקבוצה: "אף פעם לא טוב לבצע שינויים במהלך העונה, כי זה סימן שהדברים לא מתפקדים כמו שצריך. ההחלטה כבר נלקחה, וננסה להישאר מאוחדים כדי להצליח. יש לנו עוד הרבה אתגרים ואנחנו רוצים להילחם על הכול".

מלא אמונה. נבארו וג'ולבה (אתר רשמי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי