דיווח בספרד: ברצלונה רוצה את דייויד בלאט לעונה הבאה

דייויד בלאט ו-וויל קאמינגס
דייויד בלאט ו-וויל קאמינגס | אתר רשמי

הקבוצה הקטלאנית מחפשת מחליף אחרי פיטוריו של סיטו אלונסו, גם שאראס הוזכר. המאמן הזמני אלפרד ז'ולבה אמר לקראת המשחק מול מכבי ת"א (חמישי, 21:00): "הקבוצה במצב מסובך, יהיה טיפשי להכחיש את זה"

(גודל טקסט)

יומיים אחרי פיטוריו של סיטו אלונסו ובברצלונה כבר עוסקים בזהות המאמן לעונה הבאה. לפי דיווחים הבוקר (רביעי) בספרד, דייויד בלאט נמצא גבוה ברשימות של ראשי המועדון הקטלאני.

המאמן הישראלי של דרושפאקה חושק לחזור בקיץ ל-NBA, אך לא ימצא קבוצה, עשויים הספרדים להגיש לו הצעה כספית מפתה. לפי הפרסומים ראשי הקבוצה יפנו גם לשארונאס יסיקביצ'יוס וינסו לשכנעו לעזוב את חוזהו בז'לגיריס קובנה.

השניים גם היו המועמדים המובילים לתפקיד בקיץ האחרון, אבל לאחר שסירבו, מונה אלונסו לתפקיד. מי שיעמוד על הקווים במשחקים הקרובים הוא מאמן ברצלונה ב' אלפרד ז'ולבה שינסה להציל את העונה עם מאבק האליפות בליגה הספרדית.

דייויד בלאט. בארסה עוקבת בעניין (דרושפאקה, האתר הרשמי)
דייויד בלאט. בארסה עוקבת בעניין (דרושפאקה, האתר הרשמי) 

"יש לנו שחקנים טובים, ואנחנו רק צריכים לנקות את הראש ככל האפשר", אמר ז'ולבה לקראת המשחק ביום חמישי מול מכבי תל אביב ביורליג (21:00). "הם כבר הראו שהם מסוגלים לשחק כדורסל טוב ואני מקווה שעם העזרה הקטנה שלי הם יראו את זה".

"הקבוצה נמצאת במצב מסובך", המשיך המאמן הזמני. "זה יהיה טיפשי מצדי להכחיש את זה. השחקנים נמצאים במצב קשה, כי אף אחד מהם לא דמיין להיות בסיטואציה הזו. אראה איך אני יכול לעזור להם כיחידים, אולי בשיחות אישיות. הזמן שלנו מוגבל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי