קול: העבודה שלי כמנהיג של מכבי היא לתת את הדחיפה

נוריס קול
נוריס קול | עדי אבישי

הצהובים גברו על ברצלונה 82:94 בהיכל והרכז שקלע 14 נקודות סיכם: "הקבוצה הייתה צריכה את זה". ספאחיה התנחם: "עדיין יש לנו מה לשפר מבחינה הגנתית, אבל לפחות ספגנו פחות מ-92"

(גודל טקסט)

"העבודה שלי כמנהיג של מכבי תל אביב היא לתת את הדחיפה. אני תמיד צריך להביא בוסט של אנרגיה והלילה הקבוצה הייתה צריכה את זה", כך סיכם נוריס קול, שקלע הערב 14 נקודות ב-82:94 החשוב של הצהובים, שגברו על ברצלונה בפעם השנייה בלבד בעשור האחרון.

קול המשיך: "המשחק הזה היה חשוב ואני שמח שעשיתי את העבודה שלי ונתתי לקבוצה דחיפה. אני מקצוען שתמיד מוכן לשחק. זה היה מאוד חשוב לנו לעשות את זה באולם שלנו מול הקהל. הייתה לנו המון מוטיבציה היום והקבוצה הגיעה טוב למשחק. יאללה מכבי".

נבן ספאחיה, שחזר לעמוד על הקווים אחרי מחלה, אמר בסיום: "שיחקנו הרבה יותר טוב מאשר במשחק הקודם. שלטנו בחלקים גדולים של הערב. היינו טובים התקפית, אך הגנתית עדיין יש לנו הרבה מה לשפר. לפחות לא ספגנו 92 נקודות, שזה ההמוצע שלנו ב-5 המשחקים האחרונים. האיבודים שלנו והריבאונדים של היריבות בהגנה מקשים עלינו ומאפשרים להן יותר מצבים. עשינו כמה טעויות בגלל יותר מדי עזרה בהגנה. אחרי המשחק מול ז'לגיריס עבדנו על דברים בהגנה".

ספאחיה הוסיף: "השחקנים הגיבו היטב ללחץ שהיה במשחק כזה חשוב. הם עשו במחצית הראשונה הרבה נקודות קלות. אין עוררין על הכישרון שיש לנו, ואחרי הרבע הראשון הצלחנו להביא את זה לידי ניצחון. אני אף פעם לא הסתכלתי למקומות מתחת לשמיני. אני מסתכל ממשחק למשחק ולהתקדם כמה שאפשר. הכדורסל ביורוליג השתפר הרבה ולשופטים יש את התפקיד שלהם, אבל צריך לתת לקבוצות לשחק כדורסל אטרקטיבי. זה מה שאנשים רוצים לראות".

אלפרד ז'ולבה‎, מאמנה הזמני של ברצלונה, הסביר: "הייתה לנו פתיחה מושלמת, אבל בהמשך נכשלנו בריבאונד ההגנה ומכבי ניצלה את זה בקלות. מכבי קבוצה טובה ותחרותית ולנו היו המון בעיות. ביקשו ממני לאמן ולהעביר את המשחק. אולי יהיה מאמן אחר בהמשך. עכשיו יש לנו את הגביע בספרד. הקבוצה שלנו כבר ניצחה את צסק"א והוכיחה שהיא יכולה לשחק טוב. נתכונן בצורה טובה לגביע".


שב לקווים והשיג ניצחון יקר. ספאחיה (עדי אבישי)

דחף את הצהובים לניצחון. נוריס קול (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי