במכבי ת"א מרוצים: "כבר מכוונים לפלייאוף", פסיץ' הוצג בברצלונה

אלכס טיוס ונוריס קול
אלכס טיוס ונוריס קול | עדי אבישי

במכבי ת"א מרוצים מה-82:94 על ברצלונה שקירב אותם בצורה משמעותית לרבע הגמר, פראחוסקי: "היה מאמץ קבוצתי גדול, לא היינו בלחץ". רול: "היינו תקועים בהתחלה, אבל השתחררנו". צפו בדבריו של ספאחיה בחדר ההלבשה

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב ניצחה אתמול (חמישי) 82:94 את ברצלונה ושיפרה באופן משמעותי את סיכוייה להעפיל לשלב רבע הגמר של היורוליג, במיוחד לאור ההפסד של באסקוניה במשחק המקביל מול פנאתינייקוס.


הסנטר ארט פראחוסקי שקלע 10 נקודות והציג את משחקו ההגנתי הטוב ביותר בשורות הצהובים אמר בסיום:" אני מרגיש עייף, אבל טוב. כולם שיחקו מצוין היום, היה מאמץ קבוצתי גדול וזה היה החלק הכי חשוב שהוביל לניצחון שלנו. כולם היו חשובים. לא היינו בלחץ והבנו שזה משחק חשוב. אנחנו רוצים להגיע לפלייאוף ולשם אנחנו מכוונים".



"זה ניצחון גדול עבורנו", הוסיף הגארד מייקל רול. "הרגשתי נהדר לחזור הביתה, זה היה כיף. היינו תקועים בהתחלה ולא קלענו את הזריקות שהיו לנו. גם אני אישית. אבל השתחררנו מזה, התחלנו לקלוע ואני חושב שגם שיחקנו הגנה טובה".


Coach Neven Spahija in the locker room minutes after the @EuroLeague win over @FCBbasketpic.twitter.com/gfQWf9vqho

— Maccabi Tel Aviv BC (@MaccabitlvBC) February 9, 2018


בצד השני, הספרדים כמובן היו מאוכזבים מההפסד, אבל בקבוצה עוסקים כבר בעתיד ובשעות הצהריים הציג את סבטיסלב פסיץ' במסיבת עיתונאים כמחליפו של סיטו אלונסו שפוטר ביום שני. המשימה הראשונה של המאמן הוותיק תהיה הקופה דל ריי בסוף השבוע הבא (שידורים ישירים בערוצי ספורט1).


Agreement with Svetislav Pesic until the end of the season

Svetislav Pesic, nou entrenador del @FCBbasket fins a final de temporada

Svetislav Pesic entrenará al Barça Lassa hasta final de temporada

#ForçaBarça! pic.twitter.com/ixURQET6yt

— FCB Basket (@FCBbasket) February 9, 2018


"אני שמח מאוד לחזור לברצלונה", אמר פסיץ' במסע"ת. "זו הייתה החלטה מהירה לקחת את האתגר החדש בקריירה שלי. המשימה שלי היא לעזור לברצלונה ולשפר את הקבוצה".


נבן ספאחיה. בדרך להשלמת המטרה (עדי אבישי)
נבן ספאחיה. בדרך להשלמת המטרה (עדי אבישי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי