ויקטור ראד: מכבי תל אביב זה רק עוד משחק בשבילי

ויקטור ראד (משמאל)
ויקטור ראד (משמאל) | אתר היורוליג

שחקן צסק"א הטרי דיבר לקראת המפגש המסקרן נגד האקסית: "משחק חשוב מאוד. יש להם קבוצה חדשה לגמרי, יהיה נחמד לפגוש את האנשים מהמועדון ואת האוהדים. אני שומר על קשר עם רבים מהם"

(גודל טקסט)

ויקטור ראד יחזור השבוע (חמישי, 21:05) ליד אליהו עם קבוצתו החדשה צסק"א מוסקבה, למפגש מסקרן מול האקסית מכבי תל אביב. הפורוורד, ששיחק עונה אחת במדי הצהובים בשנה שעברה, פתח את העונה בגזיאנטפ הטורקית, אבל לפני שבועיים חתם על חוזה לחודש בשורות מוליכת היורוליג עם אופציה להארכה עד סוף העונה.

ראד שיחק את משחקו הראשון בקבוצה הרוסית בשבוע שעבר נגד באסקוניה, שהה על הפרקט שבע דקות אך לא קלע. צסק"א ניצחה את הספרדים 86:93 ותרצה להשיג ניצחון על הצהובים כדי להתקרב להבטחת המקום הראשון בסיום העונה הסדירה.

"בשבילי זה יהיה רק עוד משחק, אם כי חשוב מאוד", אמר ראד בראיון לאתר הרשמי של צסק"א. "למכבי יש קבוצה חדשה לגמרי השנה, בעצם רק שחקן אחד נשאר בסגל מהזמן שלי שם. זה יהיה נחמד מבחינתי לראות אנשים מהקבוצה ואת האוהדים. אני עדיין שומר על קשר עם רבים מהם בטלפון ובמדיות החברתיות. זה יהיה נהדר לראות אותם. כמו כן יש לנו הזדמנות ליהנות מקצת מזג אוויר חם ונעים לפחות לכמה ימים". 

ויקטור ראד. פוגש את האקסית (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי