גם בלי דונציץ': 77:88 לריאל מדריד על ארמאני מילאנו

גאודלוק
גאודלוק | אתר היורוליג

פקונדו קאמפסו עם כמעט טריפל דאבל (15 נק', 11 אס' ושישה ריב') דחף את הבלאנקוס (10:16) להתבססות במקום הרביעי. 18 של ג'רלס ו-11 של גאודלוק לא עזרו למפסידה

(גודל טקסט)

ריאל מדריד כבר מכינה את עצמה לאפשרות שבעונה הבאה תיאלץ להסתדר ללא לוקה דונצ'יץ'.  הבלאנקוס גברו בחוץ 77:88 על ארמאני מילאנו והשלימו ניצחון שני ללא הכוכב הסלובני הפצוע. הספרדים עלו למאזן 10:16 והתבססו במקום הרביעי, בעוד היריבה כבר סיימה מזמן את חלקה בבית היורוליג.

10,250 צופים במילאנו ראו את ריאל פותחת פער דו ספרתי מהרבע הראשון, מצמיחה את היתרון עד 60:80 במהלך הרבע הרביעי, מעלה מחליפים ומסתפקת בניצחון בהפרש של 11 בלבד. בהיעדרו של דונצ'יץ' לקח על עצמו פקונדו קמפאסו את הפיקוד. הגארד הארגנטיני רשם 15 נקודות, 11 אסיסטים ושישה ריבאונדים (27 נקודות מדד) בעוד גוסטבו איון הוליך את קלעי הבלאנקוס עם 16 נקודות. ג'סי קארול (12 נק') וג'פרי טיילור (10) השלימו את החגיגה.




מעבר השני היו אלה קרטיס ג'רלס, אקס ירושלים, ואנדרו גאודלוק, אקס מכבי תל אביב, שבלטו אצל המפסידים עם 18 ו-11 נקודות בהתאמה. ביום חמישי ייערכו עוד ארבעה משחקים בבית היורוליג. מכבי תל אביב תארח את חימקי, בעוד יריבתה הגדולה לכרטיס השמיני והאחרון באסקוניה תארח את ז'לגיריס קובנה. אולימפיאקוס תנסה לשפר מיקום אצלה בבית מול ברצלונה החלשה, בעוד במשחק שלא יקבע דבר ייפגשו שתיים מנמושות הבית באמברג ואנאדולו אפס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי