קיין: הפסד קשה. ספאחיה: אני לא מצאתי את השחקנים

דיאנדרה קיין
דיאנדרה קיין | דני מרון

מכבי תל אביב נכנעה 94:91 בבית מול חימקי מוסקבה והסתבכה, המאמן המתוסכל: "לא הצלחנו לתקשר ועשינו המון טעויות". ביום שלישי הצהובים בטוריקה מול פנרבחצ'ה, בחמישי: פנאתינייקוס בהיכל

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב רשמה הערב (חמישי) הפסד מאכזב 94:91 מול חימקי מוסקבה בהיכל ופספסה הזדמנות גדולה להתקרב להבטחת המקום בהצלבה. הצהובים עדיין תלויים בעצמם כשנותרו ארבעה מחזורים לסיום עונת היורוליג הסדירה, אך הם יצרכו ככל הנראה להיאבק ראש בראש עם באסקוניה הספרדית עד למשחק האחרון.

ביום שלישי הקרוב מכבי תל אביב תשחק מול פנרבחצ'ה בטורקיה וביום חמישי היא תארח את פנאתינייקוס במשחק הבית האחרונה של העונה הסדירה. שני המשחקים האחרונים של הצהובים יתקיימו בספרד. הראשון מול באסקוניה והשני נגד ולנסיה.

דיאנדרה קיין אמר בסיום: "נתנו הכל וזה לא נעים להפסיד מול הקהל שלנו. זה הפסד קשה ולא פשוט. רצינו לנצח ולהבטיח את המקום שמינייה. נלחמנו ולצערי זה לא הספיק הפעם. חימקי שיחקה בצורה טובה מאוד".

נבן ספאחיה המאוכזב הסביר: "לא הצלחנו לתקשר היטב אחד עם השני ואני לא מצאתי את השחקנים הנכונים. איבדנו יותר מידי כדורים ועשינו המון טעויות. המשחק היה צמד והם קלעו יותר נקודות קלות. חימקי קבוצה טובה והיא הייתה ראויה לניצחון. הפסדנו במשחק מאוד חשוב, אבל זה הכדורסל. אנחנו צריכים לנוח ואז לנתח את מה שקרה כאן הערב".


תסכול גדול במכבי תל אביב (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי