אוברדוביץ': בטוח שנחזור מול מכבי תל אביב למסלול הניצחונות

ז'ליקו אוברדוביץ'
ז'ליקו אוברדוביץ' | AFP

מאמן פנרבחצ'ה משוכנע שאלופת אירופה תתאושש מההפסד לצסק"א מוסקבה על חשבון הצהובים, נבן ספאחיה מנגד הבהיר לקראת המפגש מול קבוצת ההגנה הטובה במפעל: "זה לא משחק קריטי"

(גודל טקסט)

כשאירועי ההפסד לחולון עדיין יושבים בראש של השחקנים והצוות המקצועי, מכבי תל אביב תפגוש הערב (שלישי, 19:45) את אלופת אירופה, פנרבחצ'ה, באולמה הביתי ה"אולקר ספורט ארנה" שיתמלא על ידי כ-14 אלף צופים. הקבוצה הביתית נמצאת במקום השלישי, ניצחון יבטיח לה את המקום ברביעייה הראשונה וכמובן שהיא כבר הבטיחה את העפלתה לשלב הבא, עובדה שאולי תעזור למכבי שבעקבות ההפסד הביתי המאכזב בשבוע שעבר לחימקי מוסקבה נמצאת במקום ה-9 וכרגע היא מחוץ לרבע הגמר. בסיבוב הקודם ניצחה מכבי בהיכל 73:82.

דווקא מכבי היא הקבוצה ההתקפית הטובה יותר מבין השתיים והיא קולעת בממוצע 82.2 נקודות למשחק לעומת 80.4 של פנרבחצ'ה, אבל הקבוצה הטורקית מנצחת משחקים הודות להגנה הטובה במפעל, שסופגת 74.1 נקודות למשחק לעומת ההגנה הישראלית שהיא הגרועה במפעל בממוצע ספיגה של 84.5 למשחק. אלופת אירופה מגיעה למשחק אחרי הפסד כואב במשחק הקודם 81:79 בבית לצסק"א מוסקבה.

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה הנמיך ציפיות לפני המפגש: "אני לא חושב שזה משחק קריטי. זה יהיה קשה אבל נצא לשם להשיג ניצחון. ננסה לעשות את הטוב ביותר בהתחשב בזמן ההכנה המועט שהיה לנו". על אירועי המשחק האחרון בליגה מול הפועל חולון הוסיף המאמן: "אירועי חולון מאחורינו, צריך לשים את האמוציות בצד. אפשר לתקן כל סיטואציה בעייתית על ידי ניצחון".

מאמן היריבה, ז'ליקו אוברדוביץ', אמר לקראת ההתמודדות: "אנחנו צריכים לייצר אנרגיה והאוהדים הם אלה שיעזרו לנו לעשות את זה. מכבי משחקת כדורסל של ריצה ואנחנו צריכים לעמוד בקצב שלהם. אני בטוח שתהיה אווירה נהדרת באולם ושנחזור למסלול הניצחונות אחרי ההפסד לצסק"א".


ספאחיה וגודס על הספסל. ההגנה הטובה במפעל מצפה להם (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי