במכבי ת"א הפנימו: יש לנו קבוצה שבירה

נבן ספאחיה
נבן ספאחיה | אודי ציטיאט

שרשרת ההפסדים בחודש האחרון ו-27 הנקודות שספגו הצהובים ברבע האחרון ב-82:73 לבאסקוניה הביאו למסקנה בלתי נמנעת. ספאחיה: "צריך לשחק טוב יותר כדי לנצח". ג'קסון ופרחוסקי מתנדנדים לקראת העונה הבאה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תחזור היום (שישי) לארץ אחרי שהפסידה 83:72 לבאסקוניה ונכשלה בניסיון להעפיל להצלבה, שנה שלישית ברציפות. כמובן שיש עוד משחק לפרוטוקול בשבוע הבא בוולנסיה, אך בקבוצה מסכמים את העונה האירופית באכזבה.

בסיום המשחק אמר מאמן הקבוצה נבן ספאחיה: "עשינו להם בעיות חלק מהמשחק, אבל כדי לנצח פה צריך לשחק כדורסל טוב יותר". דשון תומאס ("נלחמנו. היינו בשיוויון בשלב מתקדם של המשחק. איבודי כדור עלו לנו בנקודות ובמשחק") ומייקל רול ("היינו קרובים אבל איבודי כדור שלנו נתנו להם נקודות חשובות. שיחקנו טוב חלק גדול מהמשחק אבל זה לא עזר לנו") נשמעו כמו הקלטה שחוזרת על עצמה ובכל מקרה שום תירוץ לא ינחם איש במועדון.

הדבר הברור ביותר הוא חוסר היכולת של הקבוצה וספאחיה לעמוד בלחץ הגדול של המועדון. שני הפסדים ביתיים מאכזבים לחימקי ופנאתנייקוס בחודש האחרון, איבוד העשתונות של המאמן על הספסל ומול הקהל בחולון במשחק הליגה לפני שבועיים ואפילו ההפסד בגמר הגביע לאותה קבוצה הראו עד מכבי תל אביב שבירה.

המשחק אתמול הוגדר כמובן כמשחק העונה ומכבי הייתה בתמונה ברובו ואפילו הייתה בשיוויון 53:53 חצי דקה לסיום הרבע השלישי, אבל זה היה הרבה בזכות יכולת חלשה של באסקוניה, והרבע האחרון שיקף את העונה של הצהובים: היא ספגה בו 27 נקודות, איפשרה לספרדים הטבעות קלות והפסידה את המשחק המשמעותי ביותר העונה ב-11 הפרש.


ג'קסון. מתנדנד (עדי אבישי)

אם מכבי רוצה לקחת משהו חיובי מהמשחק הזה זה יהיה פייר ג'קסון. הרכז שסופסל דקות ארוכות במשחק הקודם מול פאו, אומנם לא עלה בחמישייה אבל היה הטוב ביותר במכבי וסיים עם 14 נקודות וחמישה אסיסטים. ובכל זאת, בעקבות ההדחה מעמדו עדיין לא יציב, כמו גם של ארט פראחוסקי.

הקבוצה תפגוש כבר ביום שני (21:00) בדרייב אין את היריבה העירונית הפועל תל אביב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי