מלאגה ניצחה, מכבי ת"א עלולה לסיים במקום ה-10

מלאגה
מלאגה | אתר היורוליג

הספרדים הדהימו את אולימפיאקוס עם 85:87 אחרי הארכה וניצחון על פנר בחוץ בתוספת הפסד של הצהובים בוולנסיה במחזור הסיום, יעלה אותם למקום התשיעי

(גודל טקסט)
מלאגה גררה הערב (שישי) את אולימפיאקוס להארכה וגברה עליה 85:87 במסגרת המחזור ה-29 ביורוליג. עבור היוונים ההפסד סגר סופית את הסיכוי שלהם לתפוס את המקום השני והם יישארו במקום השלישי לקראת סדרות רבע הגמר. עבור מכבי ת"א התפתחה אפשרות לצנוח מקום נוסף: ניצחון של הספרדים בטורקיה על פנר שהבטיחה את מקומה השני ואין לה על מה לשחק, מול הפסד של הצהובים בוולנסיה ומלאגה תהיה תשיעית בזכות ניצחון כפול על השחקנים של ספאחיה.


כעת נערכים עוד שני משחקים על הכרטיס למקום הרביעי וליתרון הביתיות ברבע הגמר. ריאל מדריד מתאחרת בבלגרד אצל הכוכב האדום, בעוד ז'לגיריס מארחת את צסק"א מוסקבה.


מלאגה (17:12) – אולימפיאקוס (10:19) 85:87 (74:74)
ג'יימס אגוסטין (12 נק') קלע את סל הניצחון שתי שניות לסיום ומנגד זרק הסנטר הלטבי יאניס סטרלינקס זריקת התאבדות מחצי מגרש שהלכה לשום מקום ושחקני המארחת הלכו לחגוג בתום מותחן של 45 דקות. היוונים ירדו להפסקה בפיגור 14 אבל הותירו את יריבתם על שבע נקודות בלבד ברבע השלישי וסיימו אותו ביתרון 54:56 ונראו בדרך לניצחון כשבריאן רוברטס בשלשה קבע 67:74, שלוש דקות לסוף.



ספאנוליס. מה קרה לווינר שוט? (אתר היורוליג)


אלא שהספרדים חזרו במהלך של 0:7 ואולימפיאקוס גם לא הצליחה לעשות סל בהתקפה האחרונה שלה. ואסיליס ספאנוליס (15 נק' ו-8 אס')  פספס שלשה, ניקולה מילוטינוב לקח את הריבאונד וגם הוא החטיא. נמניה נדוביץ' בלט במלאגה עם 17 נק', בעוד ספאנוליס הוותיק הוביל חמישה שחקנים בדאבל פיגר.


ז'לגיריס קובנה – צסק"א מוסקבה 73:85

החבורה של שאראס רשמה ניצחון שני בחמישה משחקים על מוליכת היורוליג, ותמשיך במאמציה להימנע ממפגש מול פנרבחצ'ה בהצלבה. המשחק הערב היה צמוד עד תחילת הרבע האחרון, אך הליטאים פתחו בריצת 4:18 בדרך לניצחון. ברנדון דייויס הוביל את הירוקים עם 16 נקודות. 18 של ננדו דה קולו לא עזרו לרוסים.

הכוכב האדום בלגרד – ריאל מדריד 82:79

הבלאנקוס התקשו, אך הצליחו לנצח ולא לאבד את יתרון הביתיות בשלב הבא, בזכות שלשת ניצחון בשניות האחרונות של הכוכב העולה לוקה דונצ'יץ', שקלע 24 נקודות. אקס הפועל ירושלים אלן אומיץ' בלט אצל המפסידים עם 25 נקודות.

פנאתינייקוס – ולנסיה 56:75

היוונים לקחו את ההובלה ברבע הראשון ולא הביטו לאחור בדרך לניצחון קליל במיוחד.ניק קלאתס הוביל את פאו עם 17 נקודות ו-10 אסיסטים. אריק גרין היה היחיד שסיים עם דאבל פיגרס אצל ולנסיה עם 10 נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי