ספאחיה: יש לי שחקנים שלא שיחקו ביורוליג מעולם

נבן ספאחיה
נבן ספאחיה | אודי ציטיאט

גם לפני המשחק האחרון במפעל, מאמן מכבי תל אביב ממשיך לטעון שאחת הסיבות לכישלון באירופה היא חוסר הניסיון של שחקניו: "רק שלושה שחקנים שלנו הגיעו עם ניסיון". תומאס: "צריכים לשלוח איתות לליגה"

(גודל טקסט)
כשהיא במצב רוח שפוף במיוחד אחרי ההפסד הכואב בדרבי, וכשהיא יודעת שדרכה ביורוליג העונה כבר הסתיימה מגיעה מכבי תל אביב למשחק במחזור ה-30 במפעל נגד ולנסיה (שישי, 21:30), משחק שתקוע לה כמו עצם בגרון.


בסיבוב הקודם ניצחה מכבי בהיכל 91:94 כשהמצטיין אז היה פייר ג'קסון, שהפעם לא עלה אפילו לטיסה לספרד. עבור מאמן הצהובים, נבן ספאחיה, מדובר במפגש מול קבוצה אותה אימן בעבר וזכה עימה ביורוקאפ.


בדומה להצהרה לאחר ההפסד לפנרבחצ'ה ("אנחנו קבוצה חדשה") גם לפני המשחק הנוכחי ממשיך המאמן לטעון שאחת הסיבות לכישלון להעפיל לשלב הבא במפעל היא שחקני חסרי ניסיון במפעל: "רק שלושה שחקנים שלנו הגיעו עם ניסיון ביורוליג, כל השאר לא שיחקו מעולם במפעל הזה" אמר המאמן.

Coach Neven Spahija about this @EuroLeague campaign important lessons pic.twitter.com/Ww6yxwFBf0

— Maccabi Tel Aviv BC (@MaccabitlvBC) April 5, 2018

"המשחק לא תלוי רק בנו אלא גם בוולנסיה ואנחנו רוצים לעשות עבודה טובה עד לסיום. בתור מאמן עם ניסיון של 30 שנה במפעלים האירופיים מעולם לא נתקלתי בתחרות כל כך גדולה וקשה, זו התנסות חשובה עבורי ועבור השחקנים" הוסיף המאמן.


דשון תומאס.
דשון תומאס. "לשחק קשוח ולהשיג ניצחון" (דני מרון)


"אנחנו צריכים לסיים חזק את המשחקים ביורוליג ולשלוח איתות לליגה הישראלית" אמר דשון תומאס, "המטרה היא לשחק קשוח ולהשיג ניצחון". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי