טוב שנגמר: 84:87 לוולנסיה על מכבי ת"א במשחק הנעילה

דיאנדרה קיין
דיאנדרה קיין | אתר רשמי

הליגה הסדירה ביורוליג הגיעה לסיומה ושחקניו של ספאחיה סיימו במאזן 17:13 עם הפסד חמישי רצוף במפעל ובמקום העשירי בלבד. הספרדים ברחו ליתרון 18, הצהובים חזרו אך זה לא הספיק. 22 נקודות לנוריס קול

(גודל טקסט)
תמה עונת יורוליג מאכזבת עבור מכבי תל אביב. כשהיא במצב רוח שפוף במיוחד אחרי ההפסד הכואב בדרבי, וכשהיא יודעת שדרכה במפעל העונה כבר הסתיימה, הגיעה הקבוצה התל אביבית למחזור ה-30 שנעל עבורה את העונה במפעל, למשחק החוץ נגד ולנסיה, ונוצחה 87:84. הצהובים אחרי עונה מאכזבת, סיימו במקום העשירי בטבלה, במאזן של 17:13, ועם חמישה הפסדים רצופים באירופה.


אחרי רבע ראשון צמוד, הספרדים ברחו והגיעו בשיא ליתרון של 18 נקודות. הצהובים חזרו במחצית השנייה בגדול, אך זה הספיק רק להפסד דחוק ולא יותר מכך. לקראת ההפסקה נפגע אלכס טיוס, ירד לקבל טיפול ולא חזר לשחק. מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה נתן דקות משחק לשחקניו הצעירים, יובל זוסמן ואיתי שגב כדי שיצברו עוד מעט ניסיון אירופי.


קלעו למכבי ת"א: נוריס קול 22 נקודות, ג'ונה בולדן 12, מייקל רול 10, דשון תומאס ודיאנדרה קיין 9 כ"א, ארט פראחוסקי 8, יובל זוסמן 5, אלכס טיוס 4, איתי שגב 3, כארם משעור 2. 

קלעו לוולנסיה: בויאן דובלייביץ' 15 נקודות, אריק גרין 12, סם ואן-רוסום, אלברדו אבאלדה וסרג'י גארסיה 11 כ"א, טיבור פלייס 8, ראפה מרטינס ולטאביוס וויליאמס 7 כ"א, וויל תומאס 5.



מהלך המשחק


נחזור חזקים יותר >>https://t.co/ueRPLlhq7spic.twitter.com/tASvuEJxln

— Maccabi Tel Aviv BC (@MaccabitlvBC) April 6, 2018


רבע ראשון

ולנסיה פתחה עם וויל תומאס, סאם ואן רוסום, בויאן דובלייביץ', ראפה מרטינס ויואן סאסטרה. מכבי תל אביב עם מייקל רול, נוריס קול, ג'ונה בולדן, ארטיום פראחוסקי ויובל זוסמן. דובלייביץ' בלט אצל הספרדים ברבע הראשון כשמכבי הפקירה את איזור הצבע שממנו הגיעו כמעט כל הנקודות של המארחת. שלשה של ואן רוסום העלתה את ולנסיה ליתרון של חמש נקודות, נוריס קול שמר את הצהובים קרוב לספרדים. פלייס קלע פעמיים מהקו והוריד את המארחים ביתרון 18:24 בתום הרבע הראשון.


רבע שני
הספרדים פתחו היטב את הרבע והחלו לברוח, שלשה של סרג'י גרסיה העלתה את המארחת ליתרון דו ספרתי, 24:36, ארבע דקות בתוך הרבע. כארם משעור עלה מהספסל, אבל לא סייע לעצור את ריצת המארחת. זוסמן וקיין קלעו חמש נקודות רצופות שקיזזו את ההפרש, אבל ההגנה של מכבי המשיכה להיראות רע. גרין קלע לזכות ולנסיה וקבע 39:52 למארחים במחצית.


.@valenciabasket leads from start to finish to close out their season with a win. pic.twitter.com/uVgO33rIjF

— EuroLeague (@EuroLeague) April 6, 2018


רבע שלישי
מכבי תל אביב הצליחה לנצל לנצל את אי הסדר אצל האורחים כדי לצמק ל-49:57 עם השלשה הראשונה שלה שקלע ג'ונה בולדן, אחרי 10 ניסיונות כושלים. הצהובים המשיכו לצמק וירדו בתום הרבע בפיגור 61:57 בלבד כשוולנסיה קולעת 9 נקודות בלבד במהלך הרבע.


רבע רביעי

הרבע האחרון היה צמוד ברובו, מכבי תל אביב הגיעה עד מרחק נקודה אחת מהמארחת אך בסופו של דבר רשמה עוד הפסד, החמישי ברציפות במפעל – 87:84.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי