מכבי תל אביב תצא לשלושה טורנירי הכנה באירופה

נבן ספאחיה
נבן ספאחיה | עדי אבישי

כחודש לפני פתיחת העונה האירופית, יצאו הצהובים למסע משחקים שיחל בקפריסין, יימשך בקרואטיה ויסתיים ביוון בהשתתפות קבוצות יורוליג נוספות

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הודיעה היום על שלושה טורנירי הכנה אליהם תצא כחודש לפתיחת היורוליג. בהודעה הרשמית של המועדון נאמר "הסגל של נבן ספאחיה". כזכור, הקבוצה עדיין לא הודיעה באופן רשמי כי היא מבטלת, או לא, את ההבטחה מהעונה שעברה לבניית שני סגלים.

הטורניר הראשון ייערך בניקוסיה, קפריסין, ב-14-16.9 בהשתתפות פנאתנייקוס, א.א.ק אתונה אלופת ליגת האלופות וחימקי מוסקבה. כל קבוצה תערוך שלושה משחקים. אגב, ב-16 תערוך הנבחרת משחק חוץ נגד גרמניה במסגרת מוקדמות גביע העולם.

הטורניר השני ייערך בזאדאר, קרואטיה, בתאריכים 20-23.9 בהשתתפות צסק"א מוסקבה, פנרבחצ'ה, באיירן מינכן וליאונינג אלופת סין. הטורניר במדינת הולדתו של ספאחיה יתקיים במתכונת של שני בתים וכל קבוצה תשחק מול שתי יריבותיה. ביום האחרון של הטורניר ייערכו משחקי דירוג על המקומות החמישי, השלישי והראשון.

הטורניר האחרון יתקיים באתונה, יוון, שם מכבי תיפגש שוב עם פנאתנייקוס, אותה תפגוש גם במחזור הראשון של היורוליג, ועוד ישתתפו פנרבחצ'ה וחימקי מוסקבה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי