נבן ספאחיה: "מתרגש לפתוח את העונה, יהיה משחק מעניין"

נבן ספאחיה
נבן ספאחיה | עדי אבישי

מאמן מכבי תל אביב מתכונן למשחק הראשון העונה במסגרת היורוליג נגד פנאנתיניקוס: "לא יכול לחכות שיתחיל" והתייחס להשתלבותו של זוסמן: "הוא ישותף יותר ויהיה שחקן יורוליג לגטימי". טארק בלאק: "יש קבוצה טובה"

(גודל טקסט)

הדבר האמיתי מתחיל. אחרי שסיימה את משחקי ההכנה, גביע הליגה והמחזור הראשון בליגת ווינר, מכבי תל אביב תמריא הערב (רביעי), ללא קנדריק ריי ונמרוד לוי הפצועים, למשחק הראשון העונה במסגרת היורוליג מול אחת היריבות המיתוליגות של המועדון, פנאתנייקוס. המאמן נבן ספאחיה אמר לקראת ההתמודדות: "אני מאוד נרגש לקראת עוד עונה ביורוליג, אני לא יכול לחכות שהמשחק כבר יתחיל".

על הייחודיות במשחק ראשון מול יריבה כל כך גדולה ומיוחדת כמו פנאתינייקוס אמר המאמן: "בכל הקריירה שלי עדיין לא הצלחתי לפענח איך עדיף להתחיל את העונה. אם עדיף לשחק קודם כל בבית או בחוץ, לא פיענחתי את זה עדיין. בכל מקרה יהיה מעניין לראות את השחקנים בשתי הקבוצות. יהיה משחק מעניין".


על שיתוף הפעולה בין טאריק בלאק ואלכס טיוס
, השחקנים הגבוהים בקבוצה, אמר: "עבדנו על זה במשחקי קדם העונה. אנחנו נראה את זה גם במשחק עצמו. אבל אני לא יכול להגיד אם זה יהיה טוב או רע, עם הזמן נראה איך זה יעבוד".

אחד השמות המסקרנים העונה בסגל של הצהובים הוא יובל זוסמן הצעיר שהצטיין באליפות אירופה לנבחרות צעירות, בו זכתה ישראל. זוסמן החל לצבור דקות ביורוליג כבר בעונה שעברה ובקיץ הפך לאחד השחקנים החמים בכדורסל הישראלי. הוא צפוי להמשיך לקבל דקות במפעל הבכיר של אירופה. על השתלבותו אמר המאמן:"יובל יהיה שחקן לגיטימי ביורוליג. בעונה שעברה הוא היה שחקן חדש שהגיע מהליגה השנייה ולא הופכים לשחקני יורוליג בין לילה. השנה הוא ישחק יותר, יקלע יותר והוא יהיה שחקן טוב ביורוליג".


זוסמן. צפוי לקבל דקות משמעותיות העונה (מכבי תל אביב)

טאריק בלאק, שיערוך את הבכורה שלו במפעל במשחק נגד פאו, אמר: "אני מאוד נרגש לשחק במפעל הזה עם מכבי ת"א. אני מחכה לשמוע את הקהל. אני חושב שיש לנו קבוצה מאוד טובה. יש שחקנים אפילו טובים וכישרוניים ממני. נבוא לשחק כדורסל, להנות מהמשחק ולנצח". בלאק מודה שהוא עוד צריך ללמוד על ההיסטוריה והמשמעות של המשחק בין שתי הקבוצות: "אני לא ממש מכיר את ההיסטוריה, אני אלמד. אני יודע שבאירופה לכל מדינה ולכל קבוצה יש את היריבויות שלה. אני יודע ששם אחווה את היריבות ואני ארגיש את התשוקה. אבל אני לא חושב שההיסטוריה משחקת".

על ההבדל בין סגנון המשחק ורמת הכדורסל בליגה הטובה בעולם לכדורסל באירופה אמר: "זה תהליך. אני לא יודע אם כבר עכשיו אני שחקן יורוליג טוב. נראה מה יהיה. אני לומד מאלכס טיוס, שיש לו ניסיון רב ביורוליג והוא מכניס אותי לעניינים".



אימון מכבי תל אביב (ספורט1)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי